اخبار داغ

گلایه شهروندان هیرمندی از عدم تحقق وعده مسئولان

گلایه شهروندان هیرمندی از عدم تحقق وعده مسئولان
در حالی که مسئولان قرار بود با احداث دیوار و گاویون بندی مشکل اساسی پل روستای سنجرانی را به طور کامل حل کنند اما تنها با تجمع ماسه و خاک در بستر رودخانه، پل را به حال خود رها کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش ندای هیرمند؛ جاده روستای سنجرانی که یکی از مهمترین مسیرها جهت تردد اهالی این روستا محسوب می شود پس از انتشار اخباری متعددی از سوی ندای هیرمند و همچنین دیگر رسانه ها، مسئولین قول تعمیر و بازسازی این پل را دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش ندای هیرمند؛,

محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند پیشتر در این خصوص گفته بود: در دیدار با مدیر کل آب منطقه ای موضوع از طریق استان پیگیری شد و مدیرکل آب منطقه ای قول هر نوع همکاری برای حل این مشکل مردم روستای سنجرانی را داد.

,

پیری ادامه داد: با توجه به اینکه مقرر شده که آب منطقه ای تمامی امکانات و تجهیزات را در اختیار شهرستان قرار دهد، در نظر داریم که با احداث دیوار و گاویون بندی به طور اصولی مشکل را حل کنیم.

,

همچنین رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان هیرمند نیز گفت: روستای سنجرانی از روستاهایی است که دارای دو راه آسفالته می باشد که یکی از این راهها سال ۹۴ بطول ۱ کیلومتر احداث و آسفالت گرم گردیده است و به جاده اصلی تزانزیت میلک متصل می شود و در حال حاضر هم مورد بهره برداری اهالی روستای سنجرانی می باشد.

,

شهرکی افزود: محور دوم این روستا نیز بطول سه کیلومتر به جاده میلک – دوست محمد متصل می شود این محور در مجاورت رودخانه سنجرانی و سد سنجرانی قرار دارد که به دلیل طغیان رودخانه سنجرانی در چند نوبت تخریب شده و هر بار نیز عوامل اداره راه مجددا آن را مرمت کردند.

,

این مقام مسئول گفت: عملیات بازسازی مجدد این محور در هفته گذشته توسط عوامل راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

,

شهرکی یادآور شد: خاکریزی و مرمت جاده بخشی از کار می باشد و برای جلوگیری از تخریب چند باره این محور نیاز به احداث دیوار حائل در دو سمت دهانه خروجی سد و همچنین لایروبی دهانه رودخانه می باشد که توسط امور آب شهرستان انجام خواهد شد.

,

, ,

اما حال پس از گذشت دو ماه از این موضوع  اهالی روستای سنجرانی همچنان نگران پل روستایشان هستند؛ آنها می گویند: مسئولین به وعده ای که دادند عمل نکردند.

,

یکی از اهالی روستا به ندای هیرمند گفت: مسئولین تنها اقدامی که انجام دادند خاکریزی در بستر رودخانه بوده است و آن را با خاک و ماسه بادی پر کرده اند.

,

وی افزود: در گذشته نیز این اقدام از سوی مسئولین انجام شده بود که با عبور آب مجدداً وضعیت پل به شکل قبلی بازگشت.

,

ابراهیم تصریح کرد: در حالی که قرار بود با احداث دیوار و گاویون بندی مشکل اساسی پل را به طور کامل حل کنند اما تنها با تجمع ماسه و خاک در بستر رودخانه، پل را به حال خود رها کرده اند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه