اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خبر داد؛

اجرای ۶۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس زرندیه/برگزاری همایش «لبیک یا حسین»

اجرای ۶۵ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس زرندیه/برگزاری همایش «لبیک یا حسین»
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: امسال به منظور تبیین رشادت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آتی کشور ۶۵ عنوان برنامه در شهرستان زرندیه تدارک و اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار زرخبر، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تقدیر از جایگاه و مقام کسانی است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و کیان ایران اسلامی جان خود را تقدیم اسلام کرده اند، گفت: همه وظیفه دارند تا برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم پیشقدم باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرخبر,

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی و رشادت رزمندگان جبهه اسلام است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب، پاسداری کردند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: امسال به منظور تبیین رشادت‌های سلحشوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های آتی کشور ۶۵ عنوان برنامه در شهرستان زرندیه تدارک و اجرایی می‌شود.

,

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باتوجه به اینکه نسل جوان دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و این هفته فرصتی برای تبیین حقایق این دوران است، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان زرندیه از فردا با برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و رژه نیروهای مسلح آغاز خواهد شد.

,

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: برگزاری ۵ یادواره شهدا به منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در شهرهای پرندک، مامونیه، خشکرود و زاویه، و در روستاهای خورشیدآباد و موسی‌آباد، گلباران قبور شهدا،  دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، دیدار جانبازان و ایثارگران، برنامه «یک مسجد، یک فرمانده، یک خاطره»، برگزاری دو یادواره شهید محله و برگزاری یادواره شهدای اصناف از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی، مسابقات فرهنگی و رزشی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شب شعر و خاطره‌گویی، ایجاد غرفه‌های قصه‌گویی، به صدا درآمدن زنگ مقاومت، میقات صالحین و نشست بصیرتی سرگروه‌های صالحین اجرا می‌شود.

,

سرگرد پاسدار مهجوری هدف اصلی از انقلاب اسلامی را خدمت به محرومان دانست و گفت: در این راستا اعزام اکیپ پزشکی، افتتاح دو سالن ورزشی صالحین در شهر خشکرود و پرندک را خواهیم داشت.

,

سرگرد پاسدار مهجوری بااشاره به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری همایش «احلی من العسل»، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، تجمع و بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، همایش «لبیک یا حسین»، «نهضت ما زنده‌ایم»،  برگزاری دوره فقه بازار، گردهمایی طلایه‌داران اصناف، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس و امر به معروف بخش‌های دیگر این برنامه‌ها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه