اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

۷۹ هزار کلاس اولی در اصفهان سال تحصیلی را آغاز کردند

۷۹ هزار کلاس اولی در اصفهان سال تحصیلی را آغاز کردند
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، بابیان اینکه خوشحالم که بار دیگر بهار تعلیم و دانایی آغازشده است، گفت: دانش آموزان ابتدایی غنچه‌های باغ معرفت مدرسه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمد حسن قائدی ها صبح امروز در جشن شکوفه ها در اصفهان اظهار کرد: امروز در اولین روز شروع کلاس و درس شما افتخار حضور در جمع شما را پیدا کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانش آموزان خود را آماده کرده اند تا فردای بهتری را برای خود بسازند، گفت: هیچ مکانی زیباتر از مدرسه و کلاس درس نیست، اگر مدرسه را به یک بوستان، باغ یا گلستان تشبیه کنیم، گل‌های این باغ معرفت بچه های خوب و زیبایی هستند که وارد مدرسه شده اند.

,

وی دانش آموزان ابتدایی را غنچه های باغ معرفت مدرسه عنوان کرد و افزود: باغبانان این باغ معلمان شما هستند که با دلسوزی به تربیت و تعلیم شما می پردازند.

,

قائدی ها خاطرنشان کرد: بنده معلم اول دبستان هم بوده ام و این جزء افتخاراتم است.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه خوشحالم که بار دیگر بهار تعلیم و دانایی آغاز شده است، گفت: از ماه ها قبل فعالیت های زیادی صورت گرفته تا شاهد آغاز باشکوه مدارس با آمادگی کامل باشیم.

,

وی با اظهار اینکه معلمان با تعطیلی مدارس حس گم شدن چیزی را دارند، خاطرنشان کرد: خود معلمان نیز از شروع آغاز سال تحصیلی بسیار خرسندند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه 440 هزار دانش‌آموز سراسر استان در مدارس ابتدایی تحصیل می کنند، گفت:  860 هزار دانش آموز در سراسر استان در مجموع، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: 79 هزار دانش آموز کلاس اولی امروز وارد مدرسه می شوند که 30 هزار نفر از این تعداد مربوط به شهر اصفهان هستند.

,

قائدی ها با بیان اینکه اعتقاد دنیا بر این هست که مدارس باغ‌های شکوفایی اندیشه‌اند، گفت: خداوند نعمت های زیادی را به ما عنایت کرده و معتقدم بین دو سنگر دفاع مقدس و تعلیم و تربیت ارتباط وجود دارد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های زیادی، در آماده‌سازی فضا برای بازگشایی مدارس مشارکت داشته‌اند.

,

وی با اشاره به ارزش علم و دانش در نزد پروردگار عالمیان، اظهار کرد: معلمان با عمق وجود در تربیت و تعلیم دانش آموزان کوشا هستند.

,

قائدی‌ها با بیان اینکه 50 هزار فرهنگی علاقه‌مند در استان فعالیت می‌کنند، گفت: هیچ کاری همچون معلمی نیست و قرآن، احادیث و سفارش‌های معصومان بر این موضوع صحه می‌گذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه