اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه چهار اصفهان:

نیمی از مدارس ناحیه ۴ اصفهان به دلیل کمبود فضا دو نوبته هستند

نیمی از مدارس ناحیه ۴ اصفهان به دلیل کمبود فضا دو نوبته هستند
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه چهار اصفهان با اشاره به وجود ۸۲ مدرسه در سطح این ناحیه گفت: ۴۰ مدرسه این ناحیه به علت کمبود فضا دو نوبته هستند و از هفته آینده به‌صورت دو نوبته به کار خود ادامه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، کریم کمال روز چهارشنبه، در جشن شکوفه های دبستان شهید ریبانی اصفهان، با تبریک آغاز سال تحصیلی 96-97، اظهار کرد: امروز شاهد شکوفایی شما دانش آموزان اول ابتدایی هستیم و این شکوفایی را به تماشا نشسته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان، با بیان اینکه این لحظات برای همه افراد جزء خاطره انگیزترین دوران زندگی هر فرد است، گفت: هر شخصی رفتن به گلستان معرفت یعنی مدرسه را جز خاطره انگیر خاطرات خود بیان می کند و به یاد می سپارد.

,

وی با بیان اینکه همزمان با 151 واحد ابتدایی دولتی و غیر دولتی در این ناحیه این جشن برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم با حضور  هفت هزار و 423 دانش آموز اول ابتدایی که تا امروز در سامانه سناد ثبت نام شده اند، برگزار می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اصفهان با اشاره به وجود 82 مدرسه در سطح ناحیه چهار آموزش و پرورش ، با برازتاسف گفت:  به دلیل کمبود فضا بیش از 40 مدرسه ما دو نوبته هستند و از هفته آینده به صورت دو نوبته به کار خود ادامه می دهند.

,

کمال با اشاره به روز 25 آبان و حماسه مردم اصفهان، اظهار کرد: این روز متاثر از عملیات محرم بوده است؛ آنچه در دفاع مقدس صورت گرفت ره آورد محرم بوده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه