اخبار داغ

شورای شهر و فرمانده انتظامی دزفول بررسی کردند؛

ضرورت آغاز بکار کلانتری مدرس و مقابله با سرقت و مواد مخدر +تصاویر

ضرورت آغاز بکار کلانتری مدرس و مقابله با سرقت و مواد مخدر +تصاویر
سخنگوی شورا: ۴خرداد کلانتری مدرس افتتاح گردید ولی هنوز فعال نشده که برای امنیت باید فعال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول از برگزاری جلسه رسمی شورای این شهر با حضور فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با مواد مخدر

, اجرای طرح‌های ضربتی مبارزه با مواد مخدر,

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین معضلات شهرستان معضل توزیع مواد مخدر است که مشاهده شده در برخی مناطق دزفول عده‌ای بصورت علنی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند.

,

حمید کلانتری با اشاره به روند افزایشی خرید و فروش مواد مخدر در برخی نقاط شهرستان افزود: کمیسیون فرهنگی شورای شهر دزفول تلاش خود را خواهد کرد تا در حیطه وظایف خود به این معضل بپردازد و طرح‌های خود را طی تعامل با نیروی انتظامی پیاده کند.

,

وی عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود نیروی انتظامی شهرستان با هماهنگی شورای تامین طرح‌های ضربتی در مناطق مهم و آلوده به مواد مخدر در نقاط حساس دزفول انجام دهد. بگونه ای که در وهله اول این طرح را بصورتی که نمود کامل داشته باشد بعنوان شاخص در یک منطقه پرخطر انجام دهد و طی این طرح گروه گسترده‌ای از فروشندگان مواد مخدر را دستگیر و به اطلاع عموم برساند.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا با اشاره به طرح های پاکسازی که در این زمینه در برخی مناطق دزفول در حال اجرا است، گفت: طرح‌های مذکور ارزشمند است اما نحوه اجرای آنها تاثیر چندانی نداشته چرا که مثلا در طرح‌های یاد شده معتادان که در کمپ نگهداری می‌شوند و پس از خارج شدن مجدد به وضعیت اعتیاد بر می‌گردند. بنابراین اگر طرح ضربتی و اصولی‌تری اجرا گردد قطعا تاثیرات بهتری خواهد داشت.

,

کلانتری اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری زمانی می‌توانند اقدامات حمایتی خود را به نحو درست انجام دهند که ابتدا نیروی انتظامی طرح ضربتی پاکسازی و دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در سطح گسترده و بصورت کاملا برجسته انجام دهد. کمیسیون فرهنگی شورای شهر آماده همکاری و همراهی با این مجموعه‌ها در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار است.

,

افزایش تعاملات شورا و نیروی انتظامی

, افزایش تعاملات شورا و نیروی انتظامی,

نایب رئیس شورا نیز با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، اظهار کرد: اخلاق و اقدامات سرهنگ الهامی طی مدت حضور در راس فرماندهی انتظامی دزفول بسیار مثبت و قابل تقدیر می‌باشد.

,

عزت‌اله حاجیوندرشیدی گفت: شورای شهر با تمام توان در کنار نیروی انتظامی است چرا که مهمترین دغدغه و هدف ما باید تامین امنیت شهر به هر شکل و توسط هر ابزاری باشد. مدیریت شهری زمانی به نتیجه می‌رسد که در سایه امنیت باشد بنابراین همه ارگان‌ها و مدیران باید حتی‌المقدور برای تامین امنیت همگام با پلیس جلو بروند.

,

نایب رئیس شورا با اشاره به برخی حوادث و اتفاقات ناگوار در دزفول اذعان داشت: باید شرایط بگونه‌ای جلو برود که دیگر خبرهایی از قبیل قتل، نزاع و سرقت‌های کلان را در دزفول شاهد نباشیم. این امر زمانی میسر می‌شود که برنامه‌های مدیریتی از سوی متولیان انجام پذیرد و همه با همدلی و وحدت و فرهنگسازی گسترده در این زمینه گام بردارند.

,

میرزاعلی آستی رئیس کمیسیون عمران شورا نیز در سخنانی بیان داشت: ضروری است مجاری تعاملات نیروی انتظامی با شهرداری از یک روزنه باشد بگونه ای که شخص سرهنگ الهامی با شهرداری مرکزی و شورای شهر ارتباط بسیار بیشتری ایجادکند تا همکاری‌ها اصولی‌تر و قانونی‌تر صورت پذیرد نه اینکه هر پاسگاه و کلانتری مستقلا بخواهد در این زمینه ورود کند.

,

شروع بکار کلانتری مدرس

, شروع بکار کلانتری مدرس,

سخنگوی شورا نیز عنوان کرد: سرهنگ الهامی در مدت خدمت خود در دزفول تعصب و علاقه خود به شهروندان و مردمان این شهرستان را بخوبی ثابت کرده که جای تقدیر و تشویق دارد.

,

تورج بختیاری افزود: در چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول کلانتری۱۹ منطقه حاشیه‌ای مدرس افتتاح گردید اما تا کنون اقدامات اداری و اجرایی این کلانتری آغاز نشده در حالی که فعالیت آن یکی از مهمترین نیازهای منطقه است و برای برقراری نظم و امنیت در روند آغاز بکار کلانتری تسریع شود.

,

وی همچنین با اشاره به وقوع موارد مختلفی از سرقت کیف و گوشی در دزفول بویژه کوی مقاومت توضیح داد: بعضا برخورد قاطعانه و موثری با این سارقان خرد صورت نمی‌گیرد که نیروی انتظامی باید در این مقوله با جدیت بیشتری عمل کند.

,

«سخنان فرمانده انتظامی شهرستان و دیگر اعضا در اخبار بعدی»

,

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه