اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش هیرمند:

2700 دانش آموز فاقد شناسنامه در هیرمند مشغول تحصیل هستند

2700 دانش آموز فاقد شناسنامه در هیرمند مشغول تحصیل هستند
مدیر آموزش و پرورش هیرمند گفت: در مجموع تعداد دانش آموزان فاقد شناسنامه در کل مقاطع تحصیلی در مدارس سطح شهرستان هیرمند دو هزار و هفتصد نفر می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس،گفت: آموزش و پرورش یکی از نهادهای موثر در تربیت نیروی انسانی و افراد فرهیخته جهت رشد و تعالی جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای هیرمند؛,

وی با بیان اینکه تعداد مدارس سطح شهرستان هیرمند صد و هشتاد مدرسه می باشد افزود: از این تعداد مدرسه در سطح شهرستان تعداد سی مدرسه در مقطع متوسطه اول و بیست مدرسه در مقطع متوسطه دوم و تعداد صد و سی مدرسه در مقطع ابتدایی آماده حضور دانش آموزان برای تحصیل می باشد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند ادامه داد: در حال حاضر تعداد پانزده هزار و صد و پنجاه نفر دانش آموز دختر و پسر آماده رفتن به مدارس می باشند.

,

سارانی با بیان اینکه کتب درسی در بین تمامی مقاطع تحصیلی توزیع می شود بیان کرد: کتاب های درسی دانش آموزان در مدارس توزیع شده و توزیع کتب درسی در بین دانش آموزان مدارس به صورت رایگان انجام می شود و هیچ گونه هزینه ای از آنها دریافت نخواهد شد، و هزینه بیمه دانش آموزان طبق سال گذشته دریافت می شود.

,

وی اظهار داشت: تعداد دانش آموزان جدید الورود به مدرسه یا همان سال اولی ها دو هزار و صد نفر می باشند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند از برنامه های در دستور کار این اداره در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور ماه توزیع کتب درسی توسط مدیران در بین دانش آموزان مدارس، تشکیل شورای معلمین و دانش آموزان و برگزاری جشن شکوفه ها از جمله برنامه های آموزش و پرورش شهرستان هیرمند می باشد.

,

وی افزود: همچنین در روز اول مهر پیام تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان عرض می شود و همچنین برنامه هفتگی معلمین و دانش آموزان به آنها داده خواهد شد.

,

سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند از ثبت نام فرزندان فاقد شناسنامه در مدارس شهرستان خبر داد و بیان داشت: طبق همکاری های که فرمانداری شهرستان با اداره آموزش و پرورش داشته است تا کنون تعداد ششصد و سی نفر در پایه ی اول ثبت نام کرده اند که تعداد صد نفر به دلیل اتمام مهلت ثبت نام باقی مانده اند و قرار شده مجددا مهلت ثبت نام تمدید شود که با ثبت نام این صد نفر تعداد دانش آموزان فاقد شناسنامه در پایه اول به هفتصدو سی نفر خواهد رسید.

,

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد دانش آموزان فاقد شناسنامه در کل مقاطع تحصیلی در مدارس سطح شهرستان هیرمند دو هزار و هفتصد نفر می باشند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند خاطر نشان کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد دو مدرسه خیری در روستاهای سطح شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده که یک مدرسه دیگر هم تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

,

وی از هماهنگی سرویس های مدارس در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تعداد سی و نه سرویس روستا مرکزی کار ایاب و ذهاب دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم را انجام خواهند داد.

,

سارانی در پایان گفت: در مجموع تعداد 1150 نیروی پرسنل آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی جدید کار تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه