اخبار داغ

برای نخستین بار؛

۲ کوهنورد دلیجانی مربی فدراسیون کوهنوردی شدند

۲ کوهنورد دلیجانی مربی فدراسیون کوهنوردی شدند
برای نخستین بار دو کوهنورد دلیجانی موفق شدند با پشت سر گذاشتن آزمون های کتبی و عملی به عنوان مربی کوهنوری فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ برای نخستین بار دو کوهنورد دلیجانی موفق شدند با پشت سر گذاشتن آزمون های کتبی و عملی به عنوان مربی کوهنوردی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

حمیدرضا محمدی و سهیلا عضایی دو کوهنورد شرکت کننده در گروه کوهنوردی فراز از شهرستان دلیجان استان مرکزی هستند که آزمون های اولیه و کارگاه عملی دوره فوق را که در روستای اخلمد استان خراسان رضوی برگزار شد را با موفقیت به پایان رساندند.

,

از مجموع سه کوهنورد شرکت کننده از استان مرکزی در آزمون ورودی مربیگری درجه ۳ کوهپیمایی کشور که در خراسان رضوی برگزار شد دو کوهنورد از دلیجان پذیرفته شدند.

,

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال جاری و به منظور توسعه کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزش در سطح کشور، آزمون ورودی مربیگری درجه ۳ کوه‌پیمایی را به میزبانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان خراسان رضوی برگزار کرد.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هیات ورزشی و چهار هزار ورزشکار سازمان یافته است.

,

قله دومیر(بام استان مرکزی) با ارتفاع ۳۴۵۰ متر که پس از کرکس و شاهین سومین قله مرتفع کوههای مرکزی ایران است در دلیجان قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه