اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

بازدید و بررسی مشکلات بخش سجاسرود و بزینه رود توسط فرماندار و نماینده مردم خدابنده+تصاویر

بازدید و بررسی مشکلات بخش سجاسرود و بزینه رود توسط فرماندار و نماینده مردم خدابنده+تصاویر
فرماندار شهرستان خدابنده به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روستاهای بخش سجاسرود و بزینه رود خدابنده با اهالی این روستاها دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اشراق۲۴،حمید میرزایی فرماندار شهرستان خدابنده به همراه بیگدلی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از مسیر راه سجاس به بولاماجی و پروژه پارک ملت سجاس از روستاهای بولاماجی، دابانلو، خنداب، چوزوک، زرزر، نهروان، زرند و ارقین بازدید و با اهالی این روستاها دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

امروز همچنین فرماندار شهرستان خدابنده باتفاق بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن حضور در مساجد روستاهای استرود، توزلو، حی، کهلا، بزین، داش تپه، واورگنجه با ساکنین روستاهای بخش بزینه رود از نزدیک دیدار و مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دادند.

,

دراین دیدارها،مشکلات و مطالبات روستاها توسط اعضای شوراهای اسلامی ومردم مطرح و مدیران دستگاههای ذیربط  نیز پاسخ های لازم را ارایه کردند.

,

سرعت بخشیدن به روند عملیات گاز رسانی به روستاها، تأمین آب شرب مورد نیاز ساکنین، جابجایی تیرهای مزاحم برق وتلفن و... مهمترین موارد مطروحه بود که تصمیمات لازم اتخاذ شد.
همچنین بیگدلی نماینده مردم  خدابنده در خانه ملت در اجتماع ساکنین روستاهای فوق با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم، اینگونه حضور در روستاها را گام مؤثر برای رفع مشکلات و دلگرمی روستائیان عزیز توصیف کرد و از مردم بعنوان سرمایه اصلی و ولی نعمتان نظام یاد کرد وافزود: خدمت به مردم وظیفه اصلی همه مسئولان است که باید دراین عرصه مهم در انجام مسئولیت برعهده گرفته،ایفای نقش کنند.

,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه