اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد

اجرای طرح نماد در 12 مدرسه استان کرمان به صورت پایلوت کشوری

اجرای طرح نماد در 12 مدرسه استان کرمان به صورت پایلوت کشوری
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح نماد « نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان » در 12 مدرسه استان به صورت پایلوت کشوری اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ محمد محسن بیگی در جلسه شورای عالی سیاست گذاری پروژه نماد اظهار کرد: با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی یکی از مسائل مهم کشور است از این رو دستگاه های مختلف مکلف هستند که در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی کوشا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی با بیان اینکه مسئولان به این نتیجه رسیده اند که بدون همکاری و تعامل بین دستگاهی نمی توانند در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام های موثری بردارند افزود: دستگاه های مختلف اجرایی استاندر سال گذشته با یک برنامه ریزی نظامند و با هم‌افزایی توانستند قدم های مثبتی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی اولیا، دانش آموزان و مردم  بردارند.

,

محسن بیگی با اشاره به اینکه ممکن است گاهی در جامعه درد احساس نشود و حساسیت بوجود نیاید، گفت: پروژه نماد که در راستای مراقبت اجتماعی از دانش آموزان اجرا خواهد شد تمام دستگاه های اجرایی از جمله دادگستری، بهزیستی، ستاد حضرت امام (ره)، دانشگاه علوم پزشکی، کمیته امداد و...با آموزش و پرورش همکاری میکنند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: پروژه نماد در کل کشور در حال گسترش است و در استان کرمان ۱۲ مدرسه تحت پوشش قرار گیرد در سال اول در مدارس آموزش و پرورش ناحیهدو کرمان و شهرستانبم که هر کدام شش مدرسه (دو مدرسه مقطع ابتدایی، دو مدرسه راهنمایی و دو مدرسه دبیرستان) در مدارس دخترانه و پسرانه به صورت پایلوت کشوری اجرایی خواهد شد.

,

وی یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری  را در راستای پیشگیری از آسیب های  و برنامه ریزی در راستای تحقق این مهم کسب کرده است.

,

بر پایه این گزارش: جلسه شورای عالی سیاست گذاری پروژه نماد با حضور مدیران  کل دادگستری و آموزش و پرورش و نمایندگانی از دستگاه های مختلف اجرایی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه