اخبار داغ

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان:

برای سرمایه گذاری از دولت انتظاری نداریم/ استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی

برای سرمایه گذاری از دولت انتظاری نداریم/ استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی
معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای سرمایه گذاری از دولت انتظاری نداریم، گفت: باید تمام تلاش به کار بسته شود تا از توان بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار، محمد همتیان معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش توسعه شرق استان سمنان با بیان اینکه همه تصمیم گیران موثر کشور در بحث تولید و اشتغال پای کار آمده اند تا حل مشکل اشتغال عملیاتی شود گفت: اگر در این فضای کاری نتوانیم مشکل کار و اقتصاد را حل کنیم شاید فرصت دیگری مهیا نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار، ,

وی اظهار کرد: نباید از دولت برای سرمایه گذاری انتظار داشت بلکه باید تمام تلاش به کار بسته شود تا از توان بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری استفاده شود.

,

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان در ادامه صحبت های خود با اشاره به برگزاری هشت همایش سرمایه گذاری در استان سمنان افزود: با برگزاری این همایش ها 120 میلیارد تومان تفاهم نامه همکاری با سرمایه گذاران به امضا رسیده است.

,

همتیان با تاکید بر تلاش بیشتر برای سرمایه گذاری و اشتغال در شرق استان سمنان بیان کرد: باید سعی بر آن باشد تا با استفاده از توان خود شهرستان ها به سرمایه گذاران نیز امتیازی داده شود تا برای سرمایه گذاری رغبت داشته باشند.

,

وی با اشاره به عملیاتی شدن مصوبات همایش شرق استان تاکید کرد: در روز برگزاری همایش تفاهم نامه هایی به امضا برسد که خروجی داشته باشد و باعث ایجاد تحول در شرق استان باشد و پروژه هایی که عملیاتی نیست امضا نشود.

,

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان یادآور شد: تهیه بانک اطلاعاتی پروژه ها، سوق دادن پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به سمت کارآفرینی و ایجاد اشتغال، آماده کردن بستر افکار عمومی و تهیه بانک اطلاعاتی موثران و سرمایه گذارانی که می توانند در شرق استان سرمایه گذاری کنند برای برگزاری این همایش ضروری است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه