اخبار داغ

معاونت روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجانشرقی:

تبلیغات گسترده تشیّع لندنی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی/ دشمنان با ایجاد عزاداری های کاذب سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارند

تبلیغات گسترده تشیّع لندنی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی/ دشمنان با ایجاد عزاداری های کاذب سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان را دارند
حجت الاسلام سیدکمال الدین موسوی گفت: امروز ۲۴ شبکه ماهواره ای و همچنین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی متعدد تشیع لندنی را بصورت گسترده تبلیغ و علیه مقدسات و اهل تسنن توهین کرده و قصد ایجاد تفرقه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از پیک هشترود، حجت الاسلام سیدکمال الدین موسوی معاونت روابط عمومی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در نشست روشنگری مقابله با تشیع لندنی که شامگاه روز سه شنبه به همت سپاه ناحیه هشترود، در مسجد سیدالشهدا (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: توجه بی نهایت دشمنان به مساله محرم و عزاداری امام حسین (ع) نشان دهنده اهمیت و عظمت و تاثیرگذاری نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک هشترود, پیک هشترود,

وی اظهار داشت: امروز تشیع انگلیسی بدنبال چندین امام حسین(ع) در بین مسلمانان است تا در تشخیص های مسلمانان خلل ایجاد کرده و به مقصود خود برسد.

,

موسوی افزود: آن مسلمان سنّی که از آمریکا و آن مسلمان شیعه که از انگلیس خط می گیرد بداند که هر دو دوست یک شیطان بزرگ هستند و اینجاست که باید معرفت داشته باشیم و صراط مستقیم را به درستی انتخاب کنیم.

,

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: امروز ۲۴ شبکه ماهواره ای و همچنین شبکه های اجتماعی و فضای مجازی متعدد تشیع لندنی را تبلیغ می کنند و علیه مقدسات و اهل تسنن توهین کرده و قصد ایجاد تفرقه دارند.

,

وی تاکید کرد: توهین علیه رهبر انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران، ترویج خرافه گرائی در عزاداری ها و همچنین تبلیغ قمه زنی از دیگر اقدمات برنامه ریزی شده این شبکه های ماهواره ای است.

,

موسوی ادامه داد: طرفداران تشیع لندنی چرا در مقابل کشتار مسلمانان میانمار سکوت کرده اند. چرا کشتار مسلمانان در سوریه و عراق را نمی بینند و فقط قصد به انحراف کشاندن عزاداری ها را دارند؟

,

معاون روابط عمومی نیروی انتظامی استان اضافه کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند ایران را شکست دهند باید در امام حسین(ع) و عزاداریش سرمایه گذاری کنند و عزاداری های کاذب بوجود آورند. اینجاست که اگر بصیرت نداشته باشیم در آینده شیعه به جان شیعه خواهد افتاد و این همان آرزوی دشمنان مسلمانان است.

,

وی خاطرنشان کرد: مادحین و خطبا انتقال دهنده فرهنگ عاشورا به مردم هستند و باید کاری کنند تا عزاداران همراه با شور حسینی، شعور حسینی هم برسند.

,

موسوی در پایان تاکید کرد: اگر وحدت در عزاداریهایمان نداشته باشیم ضرر خواهیم کرد و این یعنی دورشدن از اهداف واقعی عزاداری ها.

,

حجت الاسلام موحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود نیز در این نشست گفت: مردم باید آگاه باشند تا دشمنان نتوانند از طریق اسلام به مسلمانان ضربه بزند و برگزاری نشست های روشنگری نیز در همین راستاست.

, حجت الاسلام موحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود, حجت الاسلام موحدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود,

وی افزود: امروز بر اثر تبلیغات سوء دشمنان، قمه زنی نماد شیعیان در فضای مجازی و در افکار مردم جهان شده و مسلمانان مخصوصا شیعیان باید در این زمینه بصیرت داشته باشند و راه را برای نفوذ دشمن ببندند.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه