اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن:

اجرای بیش از ۶۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از ۶۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بن گفت:بیش از ۶۰ عنوان برنامه متنوع و شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداصغر موسوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و دبیر ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان بن در گفت و گو با  خبرنگار زنگ خبر ضمن تبریک فرارسیدن سی هفتمین سالگرد هفته ی پر خیر و برکت دفاع مقدس در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته در این شهرستان گفت :همزمان با هفته دفاع مقدس ۵۰ عنوان برنامه ی شاخص در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود:امروز در زندگی ها و در فضای مجازی نیاز به یاد و نام شهدا بیشتر از پیش حس می شود و باید برای گرامیداشت نام و یاد این رادمردان برنامه هایی درخور شان آنان انجام داد تا شاید بتوان گوشه ای از زحمات آنان را پاس داشت.

موسوی گفت : با توجه به ستادی که در سطح شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس تشکیل شد،به لطف الهی همانند سال های گذشته برنامه های بسیار خوب و متنوعی در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

موسوی تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامی داشت و افزود: رزمندگان ما از عاشورا درس گرفتند و در آن مکتب بزرگ شده و ایمان، شهادت، ایثار، کرامت و مردانگی را با عبرت‌گیری از عاشورا و محرم در دوران هشت ساله دفاع مقدس ترسیم کردند و این سندی برای ماندگاری آنان در کنار عاشورا بود.

وی افزود: این برنامه با محوریت شعار "من انقلابی‌ام" اجرا می‌شود، شعاری که مقام معظم رهبری  مصداقی در راستای مسائلی که در منطقه اتفاق می‌افتد فرموده‌اند.

موسوی ضمن بیان شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس گفت :آغاز برنامه های امسال با پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان بن آغاز شده و  در روز پنجشنبه مراسم بزرگداشت شهدای شهر وردنجان با حضور فرماندهی محترم سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)سردار اکبری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی که بین دستگاه های مختلف و فرمانداری محترم بوجود آمده است صبحگاه مشترک نیروهای نظامی،انتظامی،اداری را در یادمان شهدای عزیزمان در گلزار شهدای شهربن خواهیم داشت.

وی افزود:برگزاری یادواره شهدای شهر بن و وردنجان و روستای تومانک، برگزاری چندین یادواره شهدای گلگون کفن در قالب آبروی محله،برگزاری دعای کمیل در جوار شهدای گمنام شهر بن ، سرکشی مستمر و منظم از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، تمکیل پروژه های محرومیت زدایی از دیگر برنامه های این هفته است.

وی بیان کرد : حضور منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مدارس ، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ مقاومت و ایثار ، کارگاه های جنگ نرم با رویکرد علمی، نشست¬های بصیرتی- فرهنگی – سیاسی و اقتصاد مقاومتی در کلیه پایگاه های بسیج  از سایر برنامه های این ایام است.

موسوی گفت:همچنین امسال در نمایشگاه عاشورائیان دستاوردهای سپاه و بسیج و اداراتی که در راستای خدمت رسانی به محرومین و مردم خدماتی را داشته اند در مصلی نماز جمعه شهربن افتتاح خواهد شد و در این نمایشگاه حدود 10 غرفه برای بازدید  عموم مردم مهیا شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه