اخبار داغ

در نشست ستاد اربعین حسینی لنجان مطرح شد:

لنجان میزبان زائران حسینی در کربلا خواهد بود

لنجان میزبان زائران حسینی در کربلا خواهد بود
معاون فرماندار لنجان گفت: کمک‌های مردمی در کنار حمایت نهادهای ذی‌ربط می‌تواند سبب تسریع در روند خدمت‌رسانی به زائران حسینی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ معاون فرماندار لنجان شامگاه سه شنبه، در نشست مشترک ستاد اربعین شهرستان لنجان اظهار کرد: شهرستان لنجان امسال برای اولین بار در نزدیکی شهر کربلا موکبی برای استراحت زائران اربعین حسینی تدارک خواهد دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خدامراد صالحی، بابیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای راه‌اندازی این موکب در حد توان خود ما را یاری دهند خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی در کنار حمایت نهادهای ذی‌ربط می‌تواند سبب تسریع درروند خدمت‌رسانی به زائران حسینی شود.

,

وی با اشاره به حمایت‌های اتحادیه‌ها و بازاریان کشورمان از انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس یادآور شد: اصناف و اتحادیه‌ها در تاریخ پرفراز و نشیب تاریخ کشورمان بارها در حمایت از برنامه‌های جاری کشور ایفای نقش کرده‌اند و انتظار می‌رود این بار هم با تمام توان خود ستاد اربعین حسینی شهرستان لنجان را حمایت کنند.

,

صالحی ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه را ضروری دانست و تأکید کرد: اشاعه تفکر حسینی و مکتب شیعی به‌واسطه برنامه‌های مختلف به‌ویژه حماسه عظیم اربعین یک اصل اجتناب‌ناپذیر است که برای تحقق چنین هدف بزرگی نیازمند حمایت‌های مردمی هستیم.

,

محمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان در این نشست از آمادگی مجموعه‌های مختلف برای حمایت از ستاد اربعین شهرستان لنجان خبر داد و اظهار کرد: آحاد جامعه باید در خصوص حفظ آرمان‌ها و اصول دینی و اسلامی ایفای نقش کنند و در حمایت از برنامه‌های فرهنگی پیش‌قدم باشند.

,

رئیس اتاق اصناف لنجان هم در این نشست با اشاره به رکود اقتصادی حاکم در جامعه متذکر شد: توقع چندانی از اصناف برای حمایت نداریم ولی انتظار می‌رود اتحادیه‌ها در جمع‌آوری اقلام و تجهیزات موردنیاز ستاد اربعین شهرستان لنجان کمک چشم‌گیری داشته باشند.

,

عباس فدایی از فعالیت ۱۰هزار کاسب و ۲۷ اتحادیه در این شهرستان خبرداد و یادآور شد: افرادی زیادی از اصناف و اتحادیه‌های مختلف با جامعه سروکار دارند که می‌توانند مردم را به حمایت از ستاد اربعین شهرستان لنجان دعوت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه