اخبار داغ

مدارس با حضور شکوفه ها گلستان شد؛

استقبال از 60 هزار دانش آموز کلاسی اولی در مدارس استان کرمان/تصاویر

استقبال از 60 هزار دانش آموز کلاسی اولی در مدارس استان کرمان/تصاویر
با نواخته شدن زنگ شکوفه ها، مدارس سراسر استان میزبان 60 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ امروز 29 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور زتگ شکوفه ها در کلیه مدارس ابتدایی نواخته شد و تمامی دختران و پسرانی که تازه 7 ساله شده بودند برای اولین بار به همراه والدین خود راهی مدارس شدند و جای حای ایران حال و هوای ماه مهربان مهر به خود گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

جشن شکوفه ها ویژه نوآموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی 97 ـ 96 یک روز قبل از بازگشایی رسمی مدارس ، به صورت نمادین و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در دبستان شاهد ناحیه یک کرمان برگزار شد.

,

امسال کلیه مدارس ابتدایی  استان شاهد حضور  60 هزار دانش آموز کلاس اولی بودند و مدیران و معلمان این مدارس با آغوش باز از آنان استقبال نمودند.

,

نونهالان با فرم های زیبا و یک شکل  برای اولین بار به همراه والدین خود در جشن عاطفه های مدارس شرکت کردند و همچنین بعد از خوش آمدگویی از مدیران خود هدایایی نیز دریافت نمودند یکی از این مدارس دبستان شایستگان بود که با اجرای جشن باشکوفه ها به همراه مسابقه و اهداء جوایز از دانش آموزان کلاس اولی خود استقبال نمود و حتی برای هر کلاس یک کیک خوش آمدگویی نیز تدارک دیده بودند.

,

لازم به ذکر است سال تحصیلی جدید از شنبه اول مهر ماه برای تمام مقاطع تحصیلی آغاز می شود و بیش از 570 نفر دانش آموز رسما وارد مدرسه می شوند.

,

همچنین زنگ سال تحصیلی با حضور مجتبی زینی وند معاون وزیر آموزش و پرورش ، امام جمعه ،  استاندار کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش  و جمعی از مدیران استانی در مدرسه پیامبر اعظم (ص) ناحیه دو نواخته خواهد شد.

,

 

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه