اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد

کمبود ۷۰ آموزگار در سال‌ تحصیلی‌ جدید/ تغییر عجولانه نظام آموزشی مشکلات زیادی ایجاد کرد

کمبود ۷۰ آموزگار در سال‌ تحصیلی‌ جدید/ تغییر عجولانه نظام آموزشی مشکلات زیادی ایجاد کرد
معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده دلیل عمده‌ی افت جایگاه علمی کشور تغییر نظام آموزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ محمد معدندار در گفتگویی اجرای عجولانه طرح تغییر نظام آموزشی را عامل بروز مشکلاتی عدیده دانست و اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده دلیل عمده‌ی افت جایگاه علمی کشور تغییر نظام آموزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مدیر اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل با تاکید بر این که تغییر نظام آموزشی ذاتا امر نامطلوبی نیست گفت: برای هر تغییر در نظام آموزشی باید زیرساخت‌ها و نیروی انسانی لازم فراهم شود، با این حال پیش از تغییر نظام آموزشی، هیچ کاری در این راستا صورت نگرفت.

,

وی از کمبود فضا در مدارس ابتدایی کل کشور خبر داد و تصریح کرد: برای جبران این کمبود آزمایشگاه، انباری و نمازخانه‌ی مدارس تبدیل به کلاس درس شد.

,

معدندار با اشاره به کمبود معلم در مدارس کل کشور بیان کرد: شهرستان آران و بیدگل با داشتن ۱۸ هزار دانش آموز، در جایگاه های میانی استان اصفهان قرار دارد، با این حال این اداره به تنهایی با کمبود ۱۵۰ معلم روبرو است.

,

وی با بیان این که سال گذشته بیش از ۸۰ دانش آموخته‌ی تربیت معلم وارد خدمت اداره آموزش و پرورش شهرستان شده‌اند اظهار کرد: با وجود این موضوع، در سال جاری با کمبود ۷۰ معلم دیگر مواجه هستیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه