اخبار داغ

بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در دلیجان برگزار شد

بیش از ۶۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در دلیجان برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دلیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام دلیجان؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان روز چهارشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دلیجان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

عسگری تقارن دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس رنگ و بویی عاشورایی دارد و این موضوع حال و هوای خاصی در برنامه های امسال ایجاد خواهد کرد.

,

وی، دفاع مقدس و حرکت عظیم ملت ایران در مقابل تجاوز رژیم بعث عراق که پشتیبانی غرب و شرق را به همراه داشت را حرکتی ماندگار و الهی توصیف کرد و افزود: حفظ ارزش های دفاع مقدس و بیان ویژگی های آن برای نسل های جدید که مقاومت ملت ایران در مقابل جنایات رژیم بعث را ندیده اند امری ضروریست و برنامه های هفته دفاع مقدس نیز با همین هدف برگزار می شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان ادامه داد : برپایی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری رژه حماسی بسیجیان شهرستان و اجرای حرکات رزمی و رژه موتوری همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، با هدف نمایش اقتدار نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

,

وی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس همراه با اجرای برنامه‌هایی همانند تئاتر خیابانی و تعزیه‌خوانی در محل موزه مردم شناسی شهرستان را دیگر برنامه اولین روز هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: برپایی خیمه سلامت، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، برگزاری کارگاه ازدواج آسان و مادرانه، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری شب شعر، عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و میقات صالحین را عناوین مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در هفته دفاع مقدس است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه