اخبار داغ

هدف اصلی جنگ نرم بر هم زدن بنیان خانواده است

هدف اصلی جنگ نرم بر هم زدن بنیان خانواده است
بنیان های خانواده از آماج راهبردی جنگ نرم است. به نظر بازیگران اصلی جنگ نرم، با سست شدن خانواده، می توان نظام های اجتماعی و فرهنگی آن را متزلزل کرد و فروپاشی نظام سیاسی را سرعت بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فاطمه مرادی، روانشناس مذهبی در گفت و گو با چشم نیوزاظهار داشت: بنیان های خانواده از آماج راهبردی جنگ نرم است. به نظر بازیگران اصلی جنگ نرم، با سست شدن خانواده، می توان نظام های اجتماعی و فرهنگی آن را متزلزل کرد و فروپاشی نظام سیاسی را سرعت بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

 

,

این روانشناس خاطرنشان کرد: امروزه یکی از هدف های اصلی مقابله با ایران، در فضای جنگ نرم فرهنگی نیز، به هم زدن نظام خانواده است. واقعیت امر این است که خانواده پایه و سلول اصلی در جامعه است.

,

 

,

وی بیان داشت: دشمن در جنگ نرم و توسط ابزارهای رسانه ای از جمله ماهواره حیا،عفت، ارزش، احترام و معنویت خانواده و جامعه را نشانه رفته است.

,

 

,

مرادی گفت:جامعه ای که در آن بنیان خانواده، سست و متزلزل باشد، جامعه ای آشفته، نامطمئن و فروپاشیده خواهد بود. در نبرد نرم برای فروپاشی نظام خانواده از الگوها، شیوه ها و ابزارهای مختلفی بهره گرفته شده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اولین مهاجم به بنیان خانواده، نفوذ تفکر اومانیستی و سکولاریستی است. برخی از محققان غربی در واکاوی عوامل فروپاشی خانواده در غرب، عامل موصوف را بسیار جدی دانستند.

,

 

,

این روانشناس ادامه داد: در واقع نظام سرمایه داری غرب تعریفی از خانواده ارائه داد که نتیجه حتمی آن سست شدن بنیاد خانواده در غرب است و سایر جوامع نیز به دلیل تسری این مبانی فکری در آنها و سست شدن عقاید مذهبی، شاهد وضعیت مشابهی در نظام خانواده خود هستند.

,

 

,

مرادی خاطرنشان کرد: تحقیقات میدانی نشان می دهد که بین سست شدن عقاید مذهبی و دینی در کشورها و مقوله افزایش آمارهای طلاق، ارتباط معناداری وجود دارد به صورتی که در هر کشوری که اعتقاد به دین کم رنگ بوده،طلاق افزایش چشمگیری داشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه