اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی؛

ترامپ ابتدایی ترین اصول دیپلماتیک را نمی داد/ دود خروج یکجانبه از برجام به چشم خود آمریکایی ها خواهد رفت

ترامپ ابتدایی ترین اصول دیپلماتیک را نمی داد/ دود خروج یکجانبه از برجام به چشم خود آمریکایی ها خواهد رفت
نانو اکناری گفت: سخنان سخیف ترامپ و نادیده گرفتن واقعیت جمهوری اسلامی توسط وی، عمق بی اطلاعی و سطحی نگری رییس جمهور امریکا را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی الله نانو اکناری نماینده بابلسر در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با «تیتریک»،با اشاره به سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، این سخنان را بسیار سخیف و بی ارزش دانست و عنوان کرد: از فردی که ابتدایی ترین اصول دیپلماسی را نیاموخته و الفبای روابط دیپلماتیک را نمی داند بیشتر از این انتظاری نمی رود.

وی افزود: سخنرانی رییس جمهور امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل آنچنان شعاری، بی محتوا و جاهالانه بود که اثبات می کند مذاکره با این شخصیت بی خرد اصلا معنا ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: سخنان سخیف ترامپ و نادیده گرفتن واقعیت جمهوری اسلامی توسط وی، عمق بی اطلاعی و سطحی نگری رییس جمهور امریکا را نشان می دهد.

نانو اکناری با بیان اینکه تهدیدات ترامپ درمورد خروج امریکا از برجام مشخص کننده میزان جاهلیت رییس جمهور امریکا است اظهار داشت: دود خروج یکجانبه از برجام به چشم خود آمریکایی ها خواهد رفت و از انجا که برجام قراردادی میان تنها دو کشور نیست و کشورهای ۱+۵ نیز در آن نقش دارند لذا خروج آمریکا از برجام تنها باعث حمایت این کشورها از ایران و شکل گیری اتحاد آنها علیه ایالات متحده خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تیتریک»،, یتریک,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه