اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار:

حمایت از تولید داخلی لوازم التحریر پشتوانه مالی برای آینده فرزندان کشور است

حمایت از تولید داخلی لوازم التحریر پشتوانه مالی برای آینده فرزندان کشور است
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار گفت: با نزدیک شدن فصل مدارس بسیاری از بازارهای چینی با ورود به بازارهای کشور قصد سودآوری دارند و این به ضرر کشورمان است چراکه مردم با خرید لوازم التحریر وارداتی به صورت ناآگاهانه به اقتصاد داخلی ضربه می زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بسیاری از اولیأ با این فکر که جنس ایرانی کیفیت ندارد مبادرت به خرید کالای وارداتی می کنند در صورتیکه در داخل همین محصولات داخلی، اجناسی با کیفیت بالا تولید شده است که با نمونه خارجی رقابت می کند.

وی افزود: خواهش من از مردم چابهار این است که اقدام به خرید لوازم التحریر ایرانی در فروشگاه پاییزه کنند چنانچه این رویه صورت گیرد یکی از فرزندان این مرز و بوم شغلی به دست آورده و شاید فرزند خودشان یکی از این افراد باشد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار بیان کرد: به زودی کمیته مبارزه با کالای قاچاق و غیرقانونی از مرکز استان وارد چابهار می شود و فرآیند گشت موقت در فروشگاه‌های داخل شهرستان به منظور حمایت از لوازم التحریر داخلی اجرا می شود.

میرشکار خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های بوجود آمده، اگر به تولید داخلی و خرید کالای ایرانی اکتفا نکنیم مسلما با مشکلات غیرقابل پیش بینی مواجه خواهیم شد که به ضرر خودمان می باشد.

وی تصریح کرد: در صورتیکه فرهنگ خرید محصولات داخلی در کشور فراگیر شود کمک شایانی به خودمان و آینده فرزندانمان کرده ایم و باید از همین امروز با خرید لوازم التحریر داخلی کشور به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه