اخبار داغ

در هفته دفاع مقدس؛

۴۰ عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار می شود

۴۰ عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان براز کرد: 40 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان مهرداد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما  با بیان اینکه در هفته دوران مقدس 40 عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار و اجرا می شود، ، اظهار کرد: برنامه های از قبیل غبارروبی گلزار مطهر شهداء، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده مطهر شهداء و ایثارگران، پیرامون گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نشست‌های بصیرتی در تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سامان با محوریت هفته دفاع مقدس و ایام دهه محرم برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,

رحیمی افزود: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس به دلیل تقارن آن با ایام ماه محرم، به صورت متفاوت نسبت سال گذشته برگزار می شود.

,

وی بیان داشت: در سال‌جاری بیش از 40 عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سامان به همت ادارت، نهادها، پایگاه های مقاومت بسیج و آحاد مردم برگزار می شود که اهم آنها فضاسازی همزمان گرامیداشت این هفته متناسب با ایام ماه محرم خواهد بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: حضور دو گروهان بسیجی برای اجرای رژه حماسی در آئین گرامیداشت روز 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مرکز استان چهارمحال و بختیاری یکی از برنامه های این ناحیه است.

,

رحیمی، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را یادآور شد بیان داشت: این نمایشگاه همزمان با گرامیداشت این هفته در سالن شهرداری سامان برای بازدید عموم افتتاح می شود.

,

مهرداد رحیمی اذعان داشت: دفاع مقدس، مظهر تجلی دفاع مردمی همه ملت غیور ایران اسلامی در برابر تمام استکبار و قدرت‌های زورگو و چپاولگر است.

انتهای پیام/

,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه