اخبار داغ

در آستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

کمک 150میلیون ریالی خیرین به دانش‌آموزان نیازمند در رشتخوار

کمک 150میلیون ریالی خیرین به دانش‌آموزان نیازمند در رشتخوار
رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار در آستانه سال تحصیلی جدید از کمک بیش از 150 میلیون ریالی خیرین و موسسات خیریه به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش این نهاد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اکبر زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با چهل ماه نیوز، در رابطه با کمک‌های خیرین و موسسات خیریه به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش بهزیسنی این شهرستان گفت: با کمک خیرین و موسسات خیریه در سطح شهرستان رشتخوار بیش از 153600 هزار ریال جهت تهیه لوازم التحریر، کیف، کفش و پوشاک دانش‌آموزان نیازمند بهزیستی رشتخواردر آستانه سال تحصیلی جدید جمع آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

 

,

اکبرزاده در ادامه اظهار داشت: قسمتی از هزینه ذکر شده به صورت اقلام لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز مدرسه توسط خیرین اهدا شده است، و کمک‌های نقدی رسیده به نهادی بهزیستی شهرستان نیز به صورت تهیه لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی رشتخوار توزیع شده است.

,

 

,

وی در پایان ضمن تقدیر از حضورخیرین و کمک‌های مادی و معنوی این عزیزان در سطح شهرستان، گفت: خیرین گرامی می توانند در صورت تمایل به مشارکت خود را به  شماره حساب  ۲۱۷۳۴۵۱۷۱۱۰۰۰ با شناسه عام ۱۲۶۶۸ نزد بانک ملی بنام خزانه معین مشارکتهای مردمی واریز نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه