اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبرداد؛

مراسم رژه ۳۱ شهریور در لردگان برگزار می شود

مراسم رژه ۳۱ شهریور در لردگان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه لردگان، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان را تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، سرهنگ دوم پاسدار، سید مسعود موسوی فرمانده سپاه ناحیه لردگان در نشست خبری که در شهرستان لردگان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس با وجود همه مشکلات وسختی هایی که وجود داشت ما توانستیم پیروز جنگ و میدان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,
موسوی افزود: برای هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع ومختلفی را در نظرگرفته ایم که این برنامه ها از تاریخ 31 شهریور لغایت ۷ مهر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان برگزار می شود گفت: رژه گردان های بیت المقدس، الزهرا، گردان های امام حسین (ع)، نیروهای رزمی و رژه خودرویی صبح روز حمعه ۳۱ شهریور ماه ساعت 8 صبح در جلوی سپاه ناحیه لردگان انجام می شود .

وی، بازدید از پروژه های اقتصادی سطح شهرستان را از دیگر برنامه ها برشمرد وگفت: برنامه مجمع عالی بسیج باحضور مسئولان شهرستانی در این هفته انجام می شود .

فرمانده سپاه ناحیه لردگان افزود: در هفته دفاع مقدس بیش از 50 عنوان برنامه توسط حوزه ها، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان  لردگان برگزار خواهد می شود.

موسوی با اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان لردگان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزش، نهضت روشنگری، نشست سرگروه‌ها در پایگاه‌ها، دیدار خانواده شهدا، تجمع بسیجیان در حوزه‌ها، نشست های بصیرتی، مسابقه فرهنگی، خاطره‌گویی رژه موتوری، صبحگاه مشترک، مراسم شیرخوارگان حسینی و ... در  شهرستان لردگان و در طول هفته دفاع مقدس  برگزار می‌شود.

سرهنگ موسوی در پایان عنوان کرد: هر چه در توان داریم برای گرامیداشت این ایام و ارزش‌های ناب دفاع مقدس به کار خواهیم بست، و امیدواریم بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب را در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و مبارزه با استکبار جهانی اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه