اخبار داغ

حادثه در شهرک صنعتی شیراز؛

سقوط مرگبار ۲ کارگر در مخزن مواد شیمیایی

سقوط مرگبار ۲ کارگر در مخزن مواد شیمیایی
دو کارگر در شهرک صنعتی شیراز بر اثر سقوط به داخل مخزن محلول شیمایی جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، روز گذشته دو نفر از کارکنان یک کارخانه در شهرک صنعتی شیراز با سقوط در مخزن محلول شیمیایی جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
بنیانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در رابطه با جزئیات این حادثه گفت: در پی تماس کارگران کارخانه شست و سوی ظروف پالایشگاهی با سامانه 125 مبنی بر وقوع حادثه سقوط دو نفر از کارکنان در مخزن مواد شیمیایی، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، ساعت 15:34 روز گذشته زنگ ایستگاه 16 را به صدا درآورد و نیروهای امداد و نجات از ایستگاه 16 و تیم کمکی از ایستگاه 17 را نیز بلافاصله بسوی محل حادثه در شهرک صنعتی، روانه کرد.
,
 
,
به گفته فرمانده آتش نشانان محل حادثه کارخانه شست و وشوی ظروف پالایشگاهی واقع در شهرک صنعتی بود که ظروف پالایشگاهی را در مخزن نیتروژن مایع با دمای 360 درجه زیر صفر ریخته و بعد از انجماد پاکسازی می نمایند.
,
 
,
وی افزود: یک نفر از مهندسین جوان کارخانه که متوجه چسبیدن یکی از ظروف به دیواره مخزن می شود، برای جداسازی ظرف وارد مخزن شده که در همان لحظات اولیه کاملا منجمد شده و به داخل مخزن سقوط می کند.به دنبال مشاهده این حادثه توسط مهندس دیگر حاضر در صحنه، وی برای کمک به همکار خود وارد مخزن می شود که او نیز به محض ورود دچار صانحه مشابه شده و به درون مخزن سقوط می کند.
,
 
,

بنیانی ادامه داد: به محض رسیدن نیروهای عملیاتی به محل حادثه مشاهده شد که افراد حاضر در محل بوسیله جرثقیل موجود مخزن نیتروژن مایع را واژگون و تخلیه کرده اند و دو فرد مذکور را به صورت کاملا منجمد و بی حرکت به بیرون مخزن انتقال دادند، آتش نشانان نیز با انجام اقدامات اولیه متوجه مرگ هر دو جوان در همان لحظات اولیه بروز حادثه شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه