اخبار داغ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد

حمل و نقل هوایی پیش زمینه ای جهت تصریح توسعه اقتصادی

حمل و نقل هوایی پیش زمینه ای جهت تصریح توسعه اقتصادی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار داشت: حمل و نقل هوایی یکی از پیش زمینه های مهم در توسعه اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز جهت بازدید از پروژه اقتصاد مقاومتی در سیب و سوران به شهرستان سراوان سفر کرد.
وی در جمع خبرنگاران حمل و نقل هوایی را یکی از پیش زمینه های تصریح در توسعه دانست و اظهار داشت: قطعا با حضور و تلاش مسئولین صنعت و معدن کار بزرگی که دولت در زمینه توسعه اقتصادی شروع کرده است آینده  خوبی در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه تصریح کرد: بررسی های زیادی در حوزه سراوان انجام شده است و در زمینه اکتشافات در این شهرستان کارخانه جاتی در کنار معادن قرار خواهد گرفت و باعث توسعه کشور به ویژه منطقه سراوان و بلوچستان خواهد شد.

,

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این جمع با اشاره به اینکه سراوان با کشور پاکستان هم جوار است، گفت: این شهرستان می تواند قطب اقتصادی خوبی برای منطقه باشد.
وی راه اندازی دو بازارچه مرزی در شهرستان سراوان را باز شدن آغوش دو ملت بر روی همدیگر دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه زیر ساخت های لازم در این شهرستان فراهم شده است، می تواند زمینه ساز فعالیت های اقتصادی و تجاری خوبی باشد.

,
,

وی با اشاره به اینکه روستای صنایع دستی کلپورگان به عنوان اولین روستا ثبت جهانی شده است، افزود: سراوان شناسنامه جهانی را به دست آورده است و کسانی که به دنبال برترین های جهانی هستند نام این روستا را در لیست خواهند دید.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه