اخبار داغ

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم (عج) استان:

750 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود/ آغاز هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح

750 برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار می شود/ آغاز هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری 750 برنامه در استان در هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علی خالقیان معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست خبری که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایت کار در طولانی ترین جنگ قرن بیستم تلاش کرد انقلاب اسلامی ایران را با شکست مواجه کند اما پس از هشت سال با سرافکندگی و بدون کمترین دستاوردی از صحنه جنگ خارج شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم (عج) استان با تاکید بر نقش رزمندگان و اقشار مختلف مردم در پیروزی های هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی با یاری خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم رقم خورد و استمرار آن نیز به همین عوامل وابسته بوده است.

,

خالقیان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال از روز جمعه 31 شهریور با شعار «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی» آغاز می شود افزود: بیش از 750 برنامه در رده های مختلف سپاه و بسیج و 212 برنامه شاخص استانی در هفته دفاع مقدس در استان سمنان برگزار خواهد شد.

,

وی با یادآوری برگزاری یادواره 115 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه در روزهای گذشته در سمنان گفت: در روز پنجشنبه 30 شهریور نیز اجلاسیه شهدای بهداشت و درمان استان با حضور مقامات کشوری و خانواده های معظم شهدا در سمنان برگزار خواهد شد که از برنامه های اصلی هفته دفاع مقدس امسال است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) همچنین از برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح استان در نخستین روز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان سمنان صبح روز جمعه 31 شهریور ماه در شهرستانهای سمنان و شاهرود برگزار خواهد شد.

,

خالقیان غبار روبی و گلباران گلزار مطهر شهدای استان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و همایش فرماندهان و پیشکسوتان استان سمنان را از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان خواند و افزود: همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، زنگ مهر مقاومت در تمام مدارس استان سمنان نواخته خواهد شد.

,

وی از روایتگری 19 راوی دفاع مقدس در میعادگاه های نماز جمعه استان خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه های عکس دفاع مقدس در مصلی های برگزاری نماز جمعه و نیز بیمارستان های بزرگ استان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

,

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم (عج) استان همچنین با یادآوری نقش زنان در سالهای جهاد و حماسه تصریح کرد: به پاس ایثارگری های زنان در طول هشت سال دفاع مقدس چند یادواره ویژه بانوان نیز در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

,

خالقیان با اعلام خبر اعزام اکیپ های درمانی به مناطق محروم استان در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه های ویژه ای نیز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیش بینی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه