اخبار داغ

رقابت باکو و مادرید برای میزبانی از فینال UCL؛

افزایش احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در باکو

افزایش احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در باکو
وعده بخشش مالیاتی از سوی دولت جمهوری آذربایجان به یوفا، احتمال میزبانی باکو از فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 را افزایش داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  به نقل از سایت "oxu.az" جمهوری آذربایجان، موضوع میزبانی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019-2018 هرچه بیشتر شفاف تر شده و احتمال میزبانی استادیوم "المپیا" در باکو از فینال مهم‌ترین بازی‌های فوتبال در اروپا افزایش یافته است، زیرا استادیوم "واندا متروپولیتانو" دیگر نامزد میزبانی بازی فینال استانداردهای مورد نظر "یوفا" را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این ورزشگاه با ظرفیت تقریبی 70 هزار نفر نمی‌تواند پاسخگوی بازی فینال باشد، از طرفی به دلیل کوچک بودن فضای اطراف استادیوم، میزبانی از تماشاگران نیز مشکلاتی در پی خواهد داشت.

,

عدم توجه به این مولفه‌ها در ساخت ورزشگاه از سوی سران باشگاه "اتلتیکومادرید" شانس برگزاری بازی فینال در اسپانیا را کاهش داده است. در نتیجه علی رغم عملکرد بسیار خوب این باشگاه در 4 سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، نمره باشگاه در تأمین استادیوم مناسب برای برگزاری بازی فینال ضعیف بوده است.

,

بنابه گفته منابع آگاه، امکانات استادیوم باکو بیشتر از مادریدی‌ها مورد توجه یوفا قرار گرفته است. از طرف دیگر بخشش مالیاتی وعده داده شده از سوی دولت جمهوری آذربایجان به یوفا، گزینه باکو را برای این نهاد فوتبال بیش از پیش جذاب‌تر کرده است.

,

تصاویری از استادیوم المپیا باکو که چند منظوره بوده و به استادیوم ملی باکو نیز معروف است، در ادامه مشاهده می‌کنید:
 

,
,


, ,
, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه