اخبار داغ

قدم‌های کوچک کلاس اولی‌ها در جشن شکوفه‌ها؛

3000دانش آموز کلاس اولی رودباری به مدرسه رفتند+تصاویر

3000دانش آموز کلاس اولی رودباری به مدرسه رفتند+تصاویر
امروز 3000کلاس اولی‌ در شهرستان رودبارجنوب با بدرقه پدر و مادر وارد خانه دوم خود شدند تا به تحصیل علم بپردازند و سبب شکوفایی جامعه‌ شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، امروز کلاس اولی‌های رودباری با قدم‌های کوچکشان و بدرقه پدر و مادر وارد خانه دوم خود شدند تا به تحصیل علم بپردازند و سبب شکوفایی جامعه‌ای شوند که چشم به آینده آن‌ها دوخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

, ,

صبح امروز حیاط دبستان فرهنگ شهرستان رودبارجنوب پر بود از دانش آموزانی که با لباس فرم هماهنگ این طرف و آن طرف می‌رفتند، کلاس اولی ها شاد و خندان یکی یکی صف کشیده بودند تا زندگی تازه ای را آغاز کنند،روزهای شاد، سخت و آسان بسیاری در انتظار آن‌هاست، روزهایی که از آن‌ها یک بانوی موفق و یک مرد نمونه می‌سازد.

,

, ,

جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهرستان رودبار جنوب با حضور امام جمعه، شورای ادارای و والدین دانش آموزان در مدرسه فرهنگ شهر برگزار شد.

,

, ,

در این مراسم رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب با اشاره به اینکه فضا و شرایط جهت پذیرش در سال تحصیلی جدید مطلوب است گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 3000 دانش آموز پایه اولی ، پذیرش شده اند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/5060

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه