اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

گناه اجتماعی سیاست‌مداران آسیب‌‌های بسیاری بر پیکره جامعه می زند

گناه اجتماعی سیاست‌مداران آسیب‌‌های بسیاری بر پیکره جامعه می زند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر در درون خودمان خیانت نکنیم و با بصیرت باشیم؛ قانون را رعایت کرده و با هم متحد بوده و از سیاست بازی و خیانت بپرهیزیم، آمریکا و صهیونیست نمی‌تواند هیچ کاری بکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای شورای نگهبان خراسان جنوبی، اظهار کرد: نظام هستی تمام قانون است و هیچ چیز تصادفی نیست؛ وقتی یک چیز می خواهد به وجود آید؛ آنگاه تمام علل و اسباب آماده می شود و آن وجود٬ محصول و نتیجه مقدمات است.
 
وی افزود: بقای هر شی نیز عینا همین طوری است بقا آن نیز بستگی به وجود اسباب و علل دارد؛ این علت و معلولی در طبیعت، صنعت، سیاست، اقتصاد، تربیت و همه چیز وجود دارد‌‌‌ ‌و بدن انسان در برابر ۱۲هزار میکروب و انواع اشعه های خطرناک سالم است و به جهت این است که خدا در وجود ما عامل نگهدارنده آفریده است و اگر این عامل نباشد بدن به خطر می افتد و ما لحظه به لحظه در بقای خودمان از این اسباب بهره می بریم ولی به آن توجه نداریم.
 
آیت الله عبادی گفت: در مسایل سیاسی، دینی و اجتماعی نیز این گونه است آفت‌ها در کمین هستند؛ دین، سیاست و فرهنگ هم نگهبان می خواهد و اگر رها شود از بین رفته است و اگر خداوند دین را به نگهبان می سپارد و وقتی نگهبان مشخص باشد آن بیرونی ها مایوس می شوند؛ از آن بیرونی ها نترسید و خدا ترس باشید.
 
وی ادامه داد: از دشمن بیرونی نترسید از دشمن داخلی بترسید؛ اگر محافظ دین باشید آن بیرونی نمی‌تواند آسیب بزند و دین شما در سایه رهبر معظم انقلاب که خدا تعیین کرده است محافظت می‌شود و از خدا بترسید و در داخل فساد نکنید. 
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: کارشناس صهیونیستی می‌گوید" تسلط ما برمسلمین کار مشکلی نیست؛ ولی در میان مسلمین شیعه مثل یک مرغ بلند پروازی است که از تیرس ما خارج می‌شود و ما نمی‌توانیم بر او مسلط شویم، این مرغ بلند پرواز یک بال سرخ دارد و یک بال سبز؛ بال سرخش تفکر عاشورا است و این تفکر حسینی کار را برای ما سخت کرده است و بال سبزش انتظار است یعنی تفکر و آرمان شیعه و این شیعه یک حفاظ دارد و حفاظش ولایت فقیه است؛ با صدام و مبارک مصر و سعودی ها معامله کردن مشکل نیست چون خودشان مشرک و فاسق هستندو شیعه چون رهبری‌اش با امام است و در زمان غیبت که رهبری او با ولی است نمی‌توان با او معامله کرد".
 
آیت الله عبادی اذعان کرد: مردم باید دین خود را بشناسند و از آن حفاظت کنند؛ امروز از بیگانه نترسید، مشکل از درون است؛ وقتی درون را نگه دارید بیگانه هیچ کاری نمی‌تواند بکند.
 
وی با بیان اینکه امام قدس سره فرمودند" اگر شماها با هم باشید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"، گفت: اگر در درون خودمان خیانت نکنیم و اگر با بصیرت باشیم و اگر قانون را رعایت کنیم و با هم متحد باشیم و آرمان انقلاب را محقق کنیم و از سیاست بازی و خیانت بپرهیزیم، در این صورت آمریکا و صهیونیست نمی‌تواند هیچ کاری بکند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: گناه شخصی هر وقت از آن توبه کنید همان موقع پذیرفته می‌شود و خدا او را می‌بخشد ولی گناه اجتماعی که یک سیاستمدار انجام می‌دهد، انواع و اقسام آسیب ها بر پیکره جامعه وارد می‌شود.
 
آیت الله عبادی افزود: کسانی که در مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی گناه می‌کنند، باعث می‌شوند جامعه ها به بدبختی و فلاکت برسند.
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل انتخابات است که سرنوشت مردم می‌خواهد به دست خود مردم رقم بخورد و خیانت در این موقع خیانت بسیار بزرگی است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در فتنه 88 دشمن برنامه ریزی کرده بود و اگر رهبر انقلاب این فتنه را خاموش نمی‌کرد، معلوم نبود سر از کجا در نمی‌آورد.
 
آیت الله عبادی افزود: خداوند شما اعضای شورای نگهبان را اسبابی قرار داده برای حفظ امانت مردم، که امانت خدا هم است و اگر خیانت هایی از نوع بنی صدر نبود، جنگ نظامی نمی‌بود که این همه شهید بدهیم و مشکل وقتی به وجود آمد که از درون خیانت کردند و خدا شما اعضای شورای نگهبان را شایسته قرار دهد تا حفاظی برای نظام اسلامی باشید.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه