اخبار داغ

ریاست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان جنوبی خبرداد

همکاری 4 هزار نفر با شواری نگهبان در خراسان جنوبی

همکاری 4 هزار نفر با شواری نگهبان در خراسان جنوبی
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان جنوبی گفت: در سطح استان 4 هزار نفر ساماندهی کردیم و برای آنها در شورای نگهبان پرونده گزینشی وجود دارد و در هر انتخابات تمام پروندهها را پالایش می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علی محمدی ریاست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان جنوبی در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: شورای نگهبان با برگزاری همه انتخابات ها به جز شوراها نظارت می کند.
 
وی افزود: در سطح استان 4 هزار نفر ساماندهی کردیم و برای آنها در شورای نگهبان پرونده گزینشی وجود دارد و در هر انتخابات تمام پرونده ها را پالایش می‌کنیم.
 
ریاست دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان جنوبی گفت: اگر در میان پرونده‌ها نیرویی را پیدا کردیم که به وظیفه‌اش عمل نکرده باشد، در دور بعدی انتخابات از او استفاده نمی‌شود و تمام نیروها باید صادقانه انجام وظیفه کنند.
 
حجت الاسلام محمدی ادامه داد: نیروهای شورای نگهبان کسانی هستند که در بحث نظارت، نیروهایی آماده در کنار بسیج هستند و انجام وظیفه می‌کنند.
 
وی افزود: در سطح استان موردی نداشتیم که تخلف عمدی به وجود بیاید و نیروهای ما متعد به اجرای قانون و منویات مقام معظم رهبری هستند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , خاورستان،, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه