اخبار داغ

کتاب راه اینجاست رونمایی شد

کتاب راه اینجاست رونمایی شد
کتاب "راه اینجاست" مجموعه دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کُرد و کُردستان همزمان با گرامیداشت روز قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، کتاب "راه اینجاست" با حضور سرتیپ دوم پاسدار حاج رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جبهه مقاومت، سرتیپ دوم پاسدار حمزه فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس، سرتیپ دوم پاسدار عین الله نریمانی فرمانده لشکر عملیاتی 22 بیت المقدس و همزمان با گرامیداشت روز قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سالن آمفی تیاتر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله،,

 

,

کتاب "راه اینجاست" مجموعه دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کُرد و کُردستان توسط نویسنده کردستانی علی کلوندی و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس کردستان گردآوری و تدوین شده است. 

,

 

,

مطالعه دیدگاه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان می دهد که این دو بزرگوار علاوه بر اینکه نقش و جایگاه والایی را برای مردم کردستان در انقلاب اسلامی قایل بوده و هستند، توجه خاصی نیز به عمران، آبادانی، توسعه و برقراری امنیت در این منطقه داشته اند.

,

 

,

کتاب حاضر مجموعه پیام ها، بیانات، مصاحبه ها، دیدارهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کُرد، خصوصاً مردم کُردستان می باشد. تمام موارد مربوط به حضرت امام خمینی(ره) از کتاب صحیفه امام(ره) استخراج شده است و موارد مربوط به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز برگرفته از سایت رسمی ایشان می باشد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه