اخبار داغ

رئیس امور آبفای روستایی شهرستان دنا خبر داد؛

۲ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان دنا افتتاح شد

۲ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان دنا افتتاح شد
پروژه آبرسانی در دو روستای توت نده بخش پاتاوه و دینگو از بخش سادات محمودی با حضور نماینده بویراحمد و دنا و سایر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر دنا؛ رئیس امور آبفای روستایی شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار سفیر دنا گفت: پروژه آبرسانی در دو روستانی توت نده بخش پاتاوه و دینگو از بخش سادات محمودی از محل اعتبارات استانی به اجرا درآمده است که امروز با حضور نماینده بویراحمد و دنا به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

ایرج کریمی با اشاره به اینکه فاز یک پروژه آبرسانی در روستای توت نده راه اندازی شده است و اکنون فاز دوم این پروژه آماده بهره برداری است افزود: مراحل اجرای این پروژه شامل احداث 120متر دیوار حفاظتی، خرید تملک زمین، خرید اشتراک و احداث شبکه برق، خرید تابلوی برق، خرید پمپ و راه اندازی سیستم پمپاز دوم بوده است که در مجموع 490 خانوار را تحت پوشش آبرسانی قرار داده است.

,

وی خاطرنشان کرد:دو باب مخزن با حجم 1000متر مکعب و 6 ونیم کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال جهت بهره برداری از این پروژه احداث گردیده است که در مجموع با بودجه ای معادل 4میلیار و 360میلیون ریال به مرحله اجرا درآمده است.

,

رئیس امور آبفای روستایی شهرستاد دنا بیان کرد: پروژه آبرسانی دینگو سادات محمودی از دیگر پروژه های آبرسانی شهرستان دنا می باشد که با احداث 2 و نیم کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال در مجموع 33 خانوار را تحت پوشش آبرسانی قرار خواهد داده است که با اعتباری معادل 1 میلیارد و 700میلیون ریال از محل اعتبارا استای به بهره برداری رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه