اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان :

شناسایی 570 نقطه ی یادمانی دفاع مقدس در کردستان / 70 بانوی شهیده در دیگری مستقیم با دشمن و ضد انقلاب به شهادت رسیده‌اند

شناسایی 570 نقطه ی یادمانی دفاع مقدس در کردستان / 70 بانوی شهیده در دیگری مستقیم با دشمن و ضد انقلاب به شهادت رسیده‌اند
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: کردستان بیش از 500 شهیده داریم که حدود 70 نفر از آنها در دیگری مستقیم با دشمن و ضد انقلاب به شهادت رسیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، سردار مراد حسنی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس یک گنجینه است که برای همیشه تاریخ، در زمینه های مختلف نظامی، عمرانی و اقتثادی بتوانیم بهره برداری کنیم چرا که اکثراً الگو بردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،,

 

,


وی در خصوص تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس با اشاره به تقارن و همزمانی هفته دفاع مقدس امسال با ماه محرم اظهارداشت: پیروی انقلاب اسلامی بر گرفته از آموزه های عاشورای حسینی بود و هشت سال دفاع مقدس نیز توانست پیام عاشورا را به دنیا مخابره کند.

,
,

 

,


سردار حسنی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک گنجینه پایان ناپذیری بوده که برای ملت ایران درس ها و عبرت های فراوانی دارد، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس تبلور ارزش های دینی و الهی، مهر، محبت، اخوت، برادری و همدلی ملت ایران است.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه بیش از 530 نقطه یادمانی مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی در استان کردستان وجود دارد، گفت: باید با معرفی این مناطق و بیان واقعیت‌های هشت سال جنگ تحمیلی بستر نهادینه کردن فرهنگ ارزشی ایثار و شهادت را در جامعه ایجاد کنیم.

,
,

 

,


وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز در استان اشاره کرد و افزود: بالای 500 برنامه در طول این هفته در استان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها در سطح شهرها و روستاها به فراخور روزهایی که نام‌گذاری شده اجرا خواهد شد.

,
,

 

,


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به روز شمار هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: عطرافشانی مزار شهدا، دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در کردستان، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم، حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برنامه‌های زنده تلویزیونی، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهر و روستاها، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، برگزاری همایش تجلیل از بانوان و برگزاری شب شعر از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته برگزار خواهد شد.

,
,

 

,


حسنی با بیان اینکه در کردستان بیش از 500 شهیده داریم که حدود 70 نفر از آنها در دیگری مستقیم با دشمن و ضد انقلاب به شهادت رسیده‌اند، اذعان کرد: تجلیل از مقام بانوانی که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن در راستای مقابله با دشمنان و حراست از ارزش‌های انقلاب تلاش و جهاد کردند امری ضروری است.

,
,

 

,


وی در پایان خاطر نشان کرد: باید بتوانیم در مقابل هجمه‌های فرهنگی غرب غیرتمندی و دلاورمردی رزمندگان اسلام را به مردم و نسل جدید یادآوری کنیم چرا که هدف از جنگ نرم بی‌ارزش کردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های دفاع مقدس است.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه