اخبار داغ

مسول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد فیزیکی با دختران بدحجاب در استان کذب محض است /همه امران به معروف و ناهایان منکر کارت شناسایی دارند

برخورد فیزیکی با دختران بدحجاب در استان کذب محض است /همه امران به معروف و ناهایان منکر کارت شناسایی دارند
مسول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت:گاهی در فضای مجازی فیلم ها و تصاویری با اسم برخورد فیزیکی امران به معروف و ناهیان از منکر با یک دختر بدحجاب منتشر می شود که کاملا کذب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو، رضایت علیزاده در نشست مطبوعاتی که به مناسبت  هفته امر به معروف برگزار شد افزود: به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی در سراسر استان برگزار می شود که شاخص برنامه های این هفته برگزاری راهپیمایی امران به معروف و ناهیان از منکر روز دوشنبه ساعت 10 از میدان شهدای نیروی انتظامی تا هفتم تیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی بیان کرد: انجام سخنرانی های مختلف، بزرگداشت شهدای امر به معروف و دفاع مقدس با تاکید بر نقش مساجد، اماکن و محلات  تشکل های دانشجویی از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته است همچنین در این هفته زنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین در برخی از مدارس به صدا در می آید و  شرکت در بزرگداشت شهدای آموزش و پرورش از دیگر برنامه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان است.

,

علیزاده عنوان کرد: روز سه شنبه 4 مهر ماه که به نام تقویت نهاد خانواده با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است فعالیت های فرهنگی و تبلیغی جهت تعالی معنوی بانوان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و بزرگداشت بانوان شهیده استان برگزار می شود.

,

اولویت ما چیزی فراتر از حجاب است

, اولویت ما چیزی فراتر از حجاب است, اولویت ما چیزی فراتر از حجاب است,

مسول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وقتی اسم امر به معرف می آید خیلی ها تنها چیزی که به ذهنشان می رسد بدحجابی دختران است در حالی که چنین چیزی نیست و اولویت کاری ما چیزی فراتر از اینهاست.

,

علیزاده افزود: اولویت ما اکنون معضلات اجتماعی ، بیکاری ،تورم است  اصلا بدحجابی نیست و بخش عمده این مشکلات از جمله خودکشی به این بیکاری مربوط می شود ریشه کن کردن این معضلات به بیکاری مربوط می شود.

,

وی ادامه داد: گاهی در فضای مجازی فیلم ها و تصاویری منتشر می شود و در زیر انها نوشته شده است برخورد نامناسب امران به معروف و ناهیان از منکر با یک دختر جوان به خاطر بد حجابی که کاملا کذب است.

,

علیزاده عنوان کرد: نه تنها در کهگیلویه و بویراحمد بلکه در  هیچ جایی کشور امکان ندارد به خاطر بدحجابی برخورد فیزیکی با دختران بی حجاب یا بد حجاب شده باشد اگر هم شده دلیل دیگری غیر از بدحجابی داشته است.

,

مسول طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه امران به معروف و ناهایان منکر ما کارت شناسایی دارند اظهار کرد: کلیه کسانی که در گروه های امر به معروف ساماندهی می شوند تحت حمایت قوه قضاییه هستند و اگر مورد ضرب و شتم قرار گیرند مانند رزمندگان دفاع مقدس اما  با یک فرایند دیگر  در قالب حمایت از ایثار گران قرار می گیرند.
 

,
,

وی به ساماندهی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در 80 درصد ادارات استان اشاره کرد و گفت: این شورای امر به معروف تحت عنوان طلایه داران امر به معروف در نهادها و ادارات فعالیت می کنند همچنین گروهی به نام تذکر لسانی نیز راه اندازی شده است که در بسیاری از ادارات اکنون فعال هستند.

,

علیزاده افزود: امر به معروف وظیفه همگانی است اما اینکه ما بتوانیم از این افراد حمایت کنیم باید مراحل جذب ، آموزش و دریافت کارت را طی کنند یعنی در اصل شناسنامه دار باشند.

, علیزاده افزود: امر به معروف وظیفه همگانی است اما اینکه ما بتوانیم از این افراد حمایت کنیم باید مراحل جذب ، آموزش و دریافت کارت را طی کنند یعنی در اصل شناسنامه دار باشند.,

وی به وضعیت حجاب در یاسوج اشاره کرد و گفت: ما در سطح شهر بد حجاب داریم اما بی حجاب ها بیشتر در ماشین های خصوصی است که آن نیز مکان عمومی اعلام شده است و نباید اینگونه باشد.

, وی به وضعیت حجاب در یاسوج اشاره کرد و گفت: ما در سطح شهر بد حجاب داریم اما بی حجاب ها بیشتر در ماشین های خصوصی است که آن نیز مکان عمومی اعلام شده است و نباید اینگونه باشد.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه