اخبار داغ

دیدار اعضای انجمن مهندسان ساختمان شهر با سرپرست شهرداری رباط کریم

دیدار اعضای انجمن مهندسان ساختمان شهر با سرپرست شهرداری رباط کریم
صبح امروز اعضای انجمن مهندسان ساختمان شهر رباط کریم با حضور در شهرداری با مهندس گل بابائی سرپرست شهرداری رباط کریم دیدار و گفتگو کردند. .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رباط نیوز،صبح امروز اعضای انجمن مهندسان ساختمان شهر رباط کریم با حضور در شهرداری با مهندس گل بابائی سرپرست شهرداری رباط کریم دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,

علیرضا گل بابائی در این جلسه با بیان اینکه باید نقش مهندسین ناظر در امر ساخت وساز به خوبی دیده شود اظهار داشت : نقش اساسی مهندسین ناظر در امر ساخت و ساز و ارتقاء سطح ایمنی باید از اهداف و اولویت های کانون نظام مهندسی باشد.

,

وی از تعامل بسیار نزدیک و همکاری دوجانبه مهندسین با مجموعه شهرداری سخن گفت و تصریح کرد : انتظار میرود مهندسین ناظر نظرات و راهکارهای برون رفت از وضعیت فعلی ساخت و ساز را بررسی و به ما منتقل کنند تا بتوانیم برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

,

سرپرست شهرداری رباط کریم در ادامه به تبعات مثبت رونق ساخت و ساز در شهر اشاره کرد و افزود: از مهمترین وظایف مهندسین ناظر نظارت بیشتر و بهتر در امر ساخت و ساز نسبت به رعایت اصول فنی و شهر سازی است و می بایست در نظارت ها  نهایت دقت و کیفیت بعمل آید .

,

گفتنی است در این دیدار هر یک از مهندسین به ارائه نظرات خود پرداختند و مقرر شد اعضاء پیشنهادات و راهکارهای خود را بصورت مکتوب به سرپرست شهرداری اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه