اخبار داغ

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان عنوان کرد؛

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مشاغل خانگی گلستان/فرصت های بالقوه روستاها شناسایی شوند

تخصیص ۲۰  میلیارد تومان اعتبار ویژه مشاغل خانگی گلستان/فرصت های بالقوه روستاها شناسایی شوند
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات ویژه مشاغل خانگی به استان گلستان خبر داد و گفت: کارگروه اشتغال در شهرستان ها با همراهی و حمایت فرمانداران فعال تر شوند تا روند اجرای سیاست های اشتغال با سرعت بیشتری انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سعید مازندرانی" مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه نشست روسا و کارشناسان اشتغال ادارات تعاون کار شهرستان ها در گرگان در جمع خبرنگاران گفت: امسال اولویت برنامه ها، موضوع اشتغال است و از تمامی فرصت ها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید باید استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی با اشاره به طرح کارورزی افزود: در سال گذشته که این طرح در استان گلستان به صورت پایلوت انجام شد، عملکرد خوبی داشتیم و از این تجربه در سال 96 برای تحقق برنامه پیش بینی شده استفاده خواهیم کرد.

,

"مازندرانی" با بیان اینکه ابلاغ 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانک ها انجام شده است، تصریح کرد: 20 میلیارد تومان اعتبار در حوزه مشاغل خانگی به استان گلستان اختصاص پیدا کرده است.

,

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه اظهار کرد: ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها، افراد جویای کار علاقمند و دارای مهارت را شناسایی و جهت بهره مندی از تسهیلات مشاغل خانگی معرفی کنند.

,

این مقام مسئول گلستانی با تاکید بر جایگاه کارگروه اشتغال استان در حمایت از بنگاه های اقتصادی زودبازده و طرح های اشتغالزا، اذعان کرد: کارگروه اشتغال در شهرستان ها با همراهی و حمایت فرمانداران فعال تر شوند تا روند اجرای سیاست های اشتغال با سرعت بیشتری انجام شود.

,

"مازندرانی" در پایان به طرح روستا تعاون نیز اشاره کرد و گفت: فرصت های بالقوه هر روستا شناسایی شوند تا در قالب شرکت تعاونی ساماندهی و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مورد حمایت قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه