اخبار داغ

به همّت ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامیِ صورت گرفت

اجرای نمایشنامۀ کشوریِ «روایت یک خاک بی نشان» در فریدن

اجرای نمایشنامۀ کشوریِ «روایت یک خاک بی نشان» در فریدن
نمایشنامۀ پر محتوا و جذاب «روایت یک خاک بی نشان» در سالن کوثرِ فریدن اجرا شد و این اجرا برای دو شب متوالی در همین سالن(ساعت ۲۰:۳۰) ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار اقوام؛ این نمایشنامۀ کشوری دارای محتوا و اجرایی قوی است و حمیدرضا قاسمی، طراح، نویسنده و کارگردانِ آن با نگرشی نو و کاری جدید به نمایش موضوعاتی ناب از واقعیت های دفاع مقدس می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محتوای این نمایشنامه درمورد اتفاقاتی است که در حواشیِ دفاع مقدس و زندگیِ خانواده های شهیدان پس از ازدست دادنِ عزیزانشان اتفاق افتاده است.

,

به گفته قاسمی، که با نوشتن این نمایشنامه اثبات می کند کار کلیشه ای و سفارشی انجام نمی دهد، این نمایشنامه به دنبال ایجاد تلنگری به مردم برای دیدن واقعیت های زندگیِ خانوادۀ شهیدان است.

,

این نمایشنامه با ماجرای یادداشت هایی از دفترچۀ یک پیام رسان ناشناسِ دفاع مقدس که مسئول رسانیدن خبرِ شهادت به خانوادۀ شهداست آغاز می شود. در روند نمایش بیننده با دنبال کردنِ ماجرایِ این یادداشت های کشف شده در تفحص، به واقعیت هایِ ناگفته ای از زندگیِ خانوادۀ شهدای هشت سال دفاع مقدس می رسد.

,

بر این اساس، 80 درصدِ این نمایشنامه واقعی است و در زمانی یک ساعته در بخش های متنوع و جذاب بیننده را تا آخر ماجرا با خود همراه می سازد.

,

نمایشنامۀ «روایت یک خاک بی نشان» در سطح کشوری نمایشی موفق بوده و اجراهای متعددی در استان هایِ کشور داشته است امّا با این وصف با توجه به همکاری هایِ بسیار خوبِ اداره فرهنگ و ارشادِ فریدن در اجرایِ این نمایش، متأسفانه این نمایشنامه در اجرای اوّل با استقبال زیادی از طرف مردم در فریدن روبرو نشد.

,

با توجه به کیفیت عالیِ نمایش و دادنِ تخفیف برای تهیۀ بلیط با هزینۀ کم، انتظار می رود که استقبال مردم از این نمایش در دو شبِ پیش رو بیش از قبل باشد و علاقه مندانِ هنر این فرصت ناب را از دست ندهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه