اخبار داغ

شکوفه های کوهرنگی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند + تصاویر

شکوفه های کوهرنگی آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند + تصاویر
جشن شکوفه ها و غنچه ها برای 860 کلاس اولی در روز چهارشنبه در مدرسه شهید استکی چلگرد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، همزمان با سراسر کشور زنگ غنجه ها در مدراس شهرستان کوهرنگ با حضور نماینده مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش وپرورش شهرستان، مسئولین شهرستانی و اولیاء دانش آموزان برگزار شد .

کورش اکبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس و تبریک جشن غنچه ها، گفت: جشن غنچه ها آغازی برای شروع کسب علم و دانش است و شما دانش آموزان آینده سازان این انقلاب هستید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در این مراسم ابراز امیدواری کرد که  خانه و مدرسه همزمان  فضایی سرشار از عشق و محبت و علاقه به کسب علم ودانش را برای این عزیزان که آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند را فراهم کنند.

کورش  اکبری با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس 860 دانش آموزکلاس اولی در دوره ابتدایی در 140 مدرسه روز غنچه ها و جوانه ها را جشن گرفتند.

حسین محمدی، رئیس اداره هیات بدوی تخلفات اداره کل نیز که بعنوان نماینده مدیر کل در این جشن حاضر شد ضمن تبریک بهار تعلیم وتربیت گفت: اولیای دانش آموزان باید دغدغه بیشتری نسبت به مشارکت در تعلیم وتربیت فرزندان خود داشته باشند و در کنار مدرسه همچون دوبال توانا مسیر حرکت به افق های دوردست علم و اخلاق اندوزی برای فرزندان خود را هموار نمایند.

محمدی افزود: معلمان و اولیای دانش آموزان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با همکاری هم استعدادهای دانش آموزان برای پیشبرد به اهداف والای کشور شکوفا شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه