اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان:

جنایات دولت میانمار اوج وحشی گری در دنیای امروز است

جنایات دولت میانمار اوج وحشی گری در دنیای امروز است
نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان گفت:آنچه امروز در میانمار می گذرد فاجعه بزرگ انسانی که قفط به دلیل مسلمان بودن به طرز وحشیانه ای در مقابل دیدگان جهانیان انسانها را میکشند و به آتش میکشند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان، حجه الاسلام سلمان پور نماینده ولی فقیه در سپاه گمیشان گفت:آنچه در میانمار می گذرد یک فاجعه بزرگ انسانی است که تنها به دلیل مسلمان بودن انسانها را به خاک و خون می کشند و فاجعه آمیز تر از آن سکوت سازمانهای  بین المللی حقوق بشر و برخی از کشورهای اسلامی و سران کشورهای مسلمان و رسانه های اسلامی است که با شرمساری تمام در برابر این جنایات لب فرو بسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

وی افزود:این نخستین بار نیست که این سازمانها در مقابل جنایاتی که علیه مسلمانان صورت می گیرد سکوت می کنند و پیش از این نیز در مقابل جنایات علیه مردم مظلوم غزه و یمن هم سکوت کرده بودند.

,

سلمان پور در ادامه گفت: نکته قابل توجه در مورد تمام این افراطی گریها در میانمار و بقیه کشورهای اسلامی به دلیل اسلام هراسی کشورهای غربی است و ما باید با عمل به توصیه های قرآنی و انجام اقدامات فرهنگی تفکرات ملت ها را نسبت به مسلمانان تغییر دهیم و گروههای افراطی را جدای از مسلمانان معرفی کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه