اخبار داغ

فرمانده سپاه خبر داد

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در عجب شیر

اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در عجب شیر
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عجب شیر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، احیای فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام،بیش از ۱۱۰ برنامه از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر امسال در عجب شیر برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار محمد رضا هنرور در گفتگو با فرهنگ عجب شیر گفت: بیش از ۱۱۰ برنامه متنوع آموزشی، فرهنگی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس توسط کارکنان و بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشائی مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، از وظایف یکایک مردم در جای جای این سرزمین و در تمام نهادها، ارگان‌ها، مدارس و دانشگاه‌هاست.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت عجب شیر با گرامیداشت یاد و خاطره ‌شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم حضرت زینب(س)، گفت: هر کجا بتوانیم، نمادی، نشانی و آثاری از مظاهر جنگ تحمیلی و شهدای گرانقدر را در معرض دید عموم قرار می‌دهیم، تا دیگران بدانند که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خدمات، زحمات و خون چه کسانی بوده و هست.
وی با بیان شرایط سخت و تهاجم نرم و مهلک فرهنگی امروز، شجره طیبه بسیج و فعالیت‌های فرهنگی ،نظامی آن را، خط مقدم مبارزه با مکر و خدعه دشمنان انقلاب معرفی کرد.
وی آیین اجرای رژه ۳۱ شهریور ، پیاده‌روی بزرگ شهرستانی، میعاد صالحین در قالب حلقه‌های صالحین را برخی از این برنامه‌ها ذکر کرد و بیان داشت: تشکیل جلسه ستاد امربه‌معروف شهرستان، غبارروبی قبور مطهر شهدا این شهرستان از برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، برگزاری یادواره‌های شهدای بسیج در سطح محلات و رده‌های مقاومت، توسط بسیج و شرکت آحاد مردم را، نمونه‌ای از قدردانی مردم از خون شهدای عزیز دانست.
سرهنگ هنرور با بیان آثار و برکات بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بر حرکت جامعه به سوی تعالی معنوی و رشد فکری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های آثار شهدا و برگزاری شب خاطره و روایتگری دوران دفاع مقدس، توسط پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرایی در این هفته، نام برد.
وی از برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی با محوریت نام شهدا اشاره کردو افزود: اجرای این‌گونه برنامه‌ها که با روحیات نوجوانان و جوانان نسل چهارم انقلاب همسویی دارد، باعث نهادینه شدن ارزش‌ها و باورهای ناب انقلاب اسلامی در وجود مخاطبین می‌شود.
وی تاکید کرد: ضروری است که همه ارگان ها و دستگاه ها با برنامه ریزی مناسب به استقبال ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بروند و برنامه های پر بار و قوی در این هفته برگزار و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر, فرهنگ عجب شیر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه