اخبار داغ

نگرانی اولیای دانش آموزان تفرشی از آغاز سال تحصیلی/اولیا و مربیان همچنان بلاتکلیف اند

نگرانی اولیای دانش آموزان تفرشی از آغاز سال تحصیلی/اولیا و مربیان همچنان بلاتکلیف اند
با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس،اما نشاط رسیدن به روزهای اول مهر در دانش آموزان تفرشی و والدینشان دیده نمی شود و والدین نگران و بلاتکلیف منتظر تصمیم مسئولین برای حضور فرزندانشان در کلاس های مقاوم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، سال 93 بود که با تخریب و انجام عملیات بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی، دانش آموزان این مدرسه به دبستان فرسوده و فاقد استحکام پردل جلالی منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

از ابتدای عملیات بازسازی مدرسه اسماعیل بهرامی، این طرح به دلیل نبود اعتبارات، ماههایی با تعطیل مواجه شده است.

,

 

,

, ,

اعتراض مادران از وضعیت مدرسه پردل جلالی

,

زمستان سال گذشته بود که اولیا دانش آموزان از وضعیت و مشکلات مدرسه پردل جلالی برای چندمین بار معترض شدند. بنابر نظر اولیا، فضای نمور مدرسه، نفوذ آب از سقف کلاسها در حین بارندگی، عدم استفاده از حیاط مدرسه به دلیل احتمال فروکش کردن حیاط (این مسئله در سالهای گذشته تحصیلی برای دانش آموزان رخ داده است)، خلاصه شدن زنگ تفریح و زنگ ورزش به بازیهای کم تحرک و بی تحرک در راهرو کلاسها بخشی از مهمترین مشکلات مدرسه پر دل جلالی است.

,

در همان ایام، اولیا و انجمن اولیا و مربیان مدرسه بارها نگرانی های خود را از تحصیل دانش آموزان در این مدرسه اظهار کرده بودند؛ اما راه حلهایی که برای عدم استفاده از مدرسه فرسوده پر دل جلالی که در لیست بازسازی های مدارس تفرش قرار دارد عملی نشد و نهایتا دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی گذشته یعنی 96-95 تحصیل خود را در این مدرسه ادامه دادند.

,

عدم تکمیل عملیات بازسازی مدرسه اسماعیل بهرامی

,

 هر چند در ماههای پایانی سال گذشته، خبرهایی از قول مسئولین شنیده شد که با تزریق اعتبارات، «کار بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی سرعت می یابد تا در کمترین زمان ممکن مدرسه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد»، اما این روزها در حالی که روزهای پایانی شهریور ماه سپری می شود و در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، هنوز بازسازی دبستان اسماعیل بهرامی به اتمام نرسیده و افتتاح نشده است.

,

این درحالی است که والدین دانش آموزان هنوز در سردرگمی و نگرانی هستند که آیا در آغاز مهرماه، دانش آموزانشان را به همان مدرسه فرسوده و فاقد امنیت می فرستند یا از مدارس دیگری استفاده می شود. این ابهام در حالی است که بنابر نظر اولیا، با وجود تشکیل جلسات هنوز تکلیف والدین و دانش آموزان مشخص نشده است.

,

رئیس آموزش و پرورش تفرش:

,

شیفت بندی در تحصیل دانش آموزان دبستان پردل جلالی

,

بهزاد نژاد رئیس آموزش و پرورش تفرش در گفتگو با ندای تفرش با اشاره به پیش بینی پیمانکار و اداره کل نوسازی مدارس مبنی بر تکمیل عملیات بازسازی دبستان پردل جلالی در ماههای آینده، گفت: دانش آموزان مدرسه پردل جلالی در سال تحصیلی جدید به صورت شیفتی در دبستان کافی، به تحصیل می پردازند.

, ندای تفرش,

وی اظهار کرد: این شیفت بندی به صورت ثابت در مدت محدود و تا زمان بهره برداری از دبستان اسماعیل بهرامی خواهد بود.

,

رئیس آموزش و پرورش تفرش ادامه داد: اقدامات بازسازی مدرسه اسماعیل بهرامی در حال انجام است و در صورتی که در زمان پیش بینی شده یعنی 2 ماه، به اتمام نرسد، تحصیل دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی به صورت شیفت بندی، در دبستان کافی خواهد بود.

,

بهزاد نژاد در خصوص طرح شیفت در گردش دانش آموزان در دبستان کافی، بیان کرد: این مسئله مد نظر بود که بنابر نارضایتی اولیای مدرسه، شیفت ثابت عصر برای دانش آموزان پردل جلالی در دبستان کافی در نظر گرفته شد.

,

وی با اشاره به افزایش دانش آموزان دبستان پردل جلالی در سال تحصیلی جدید، خاطر نشان کرد: با حذف اختلاط در مدرسه علی ابن ابی طالب، دانش آموزان دختر این مدرسه که تعداد محدودی بودند به مدرسه پردل جلالی منتقل شدند.

,

اگرچه استفاده از روشهایی نظیر شیفت بندی می تواند در حفظ جان دانش آموزان دختر مدرسه پردل جلالی موثر باشد اما تسریع عملیات بازسازی اسماعیل بهرامی می تواند از مشکلات دانش آموزان بکاهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه