اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه ساوه مطرح کرد؛

اجرای ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه/جانفشانی مردم در دفاع مقدس مانع حقارت ایران شد

اجرای ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در ساوه/جانفشانی مردم در دفاع مقدس مانع حقارت ایران شد
فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: اگر حضور و جان فشانی مردم غیور و رهبری امام راحل نبود، معلوم نبود ناموس، شرف و عزت ما زیر پای کدام مزدور آمریکایی لگدمال بود، امسال بیش از ۱۰۰برنامه در قالب ۲۰ سرفصل برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سرهنگ علی رسولی، فرمانده سپاه ناحیه ساوه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: اگر حضور و جانفشانی مردم غیور و رهبری امام راحل نبود، معلوم نبود ناموس، شرف و عزت ما زیر پای کدام مزدور آمریکایی لگدمال بود، امسال بیش از ۱۰۰ برنامه در قالب ۲۰ سرفصل برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،,

وی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز ماه محرم افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد دفاع مقدس، محرم و امر به معروف و نهی از منکر تنظیم شده است.

,

رسولی با اشاره به اهداف و موضوعات برنامه ها بیان کرد: تکریم خانواده شهدای والامقام و جانبازان و برگزاری یادواره شهدا به منظور حفظ یاد و سیره شهدا برنامه ریزی شده است

,

وی با تاکید بر لزوم آمادگی دفاعی ایران اسلامی افزود: تشریح قدرت دفاعی کشور و پیشرفت های ما ضروری است و روحیه جهادی و تفکر انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید تشریح شود.

,

نشست خبری دفاع مقدس سپاه ساوه

, نشست خبری دفاع مقدس سپاه ساوه,

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به لزوم گفتمان سازی انقلابی اظهار کرد: گفتمان ولایت را در جامعه می توان از طریق رسانه ها و سایر اقدامات فرهنگی، تبدیل به گفتمان عمومی جامعه شود و بسیجیان پرچمداران این گفتمان ولایی هستند.

,

وی با تاکید بر برجسته سازی ارزش شهادت و مدافعین حرم ادامه داد: شهید حججی شهیدی است که به بیان رهبری از رویش های انقلاب بود و حجتی بر ما شد.

,

رسولی تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور ۸ سال سلحشوری، ایثار و مقاومت فرزندان ایران اسلامی است و با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، امسال برنامه ها رنگ و بوی عاشورایی دارند.

,

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس یادآور اتفاق نظر همه دنیای کفر در حمله وحشیانه به ایرانی است که می خواست مستقل و آزاد باشد و بر منابع سرشار خود مسلط باشد.

,

نشست خبری دفاع مقدس سپاه ساوه

, نشست خبری دفاع مقدس سپاه ساوه,

فرمانده سپاه یادآوری کرد: گلباران مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، اردوهای سیاحتی و زیارتی، اعزام اکیپ پزشکی به روستاهای محروم، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم، مسابقه امر به معروف و نهی از منکر و دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه