اخبار داغ

فرماندار عجب شیر:

دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود

دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود
فرماندار عجب شیر گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  فرهنگ عجب شیر ،سید شمس الدین مراثی در جلسه هماهنگی مراسم رژه ۳۱ شهریور اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره کسانی است که از جان خود گذشتند تا مردم کشورشان در رفاه باشد
وی اضافه کرد: در شرایطی که استکبار تمام توان خود را برای حمایت و پشتیبانی از رژیم غاصب صدام متمرکز کرده بود تا در همان ابتدای جنگ کار انقلاب اسلامی را یک سره کنند اما ملت با رهبری امام خمینی (ره) و با بصیرت در مقابل دشمن ایستادند و ثابت کردند که ملت ایران تسلیم زورگویی های دشمنان نخواهد شد.
وی گفت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی برای نشان دادن اراده پولادین ملت ایران بود در واقع در این دوران نقش ارزنده نظام اسلامی، رهبری و ولایت و اراده پولادین ملت ایران در مقابله با استکبار تجلی پیدا کرد.
وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس به دلیل یکپارچگی و وحدت ملت ایران هیچ گاه شاهد واگرایی و عقب نشینی در مقابل دشمن نبودیم، اضافه کرد: امروز نیز اگر می خواهیم در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید با روحیه جهادی که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت عمل کنیم.
فرماندار عجب شیر خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان طولانی ترین جنگ قرن ۲۱ شناخته شده است و این جنگ در واقع با هدف ضربه زدن به انقلاب نوپای ایران صورت گرفت اما امام راحل با پشتیبانی مردم این نظام نوپا را نجات داد.
مراثی افزود: حضور گسترده نیروهای مسلح در مراسم رژه امسال بسیار مهم است و و باید قدرت نظامی جمهوری اسلامی را در این مراسم به طور شایسته ای به جهانیان نشان دهیم.
مراسم رژه نیروهای مسلح در عجب شیر شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در قالب گروهان های مختلف و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ساعت ۹ صبح ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شی,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه