اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس :

روحانی باید قاطعانه پاسخ رئیس جمهور آمریکا را بدهد/ تحت هیچ شرایطی از الفاظ استفاده شده توسط ترامپ نمی‌ترسیم

روحانی باید قاطعانه پاسخ رئیس جمهور آمریکا را بدهد/ تحت هیچ شرایطی از الفاظ استفاده شده توسط ترامپ نمی‌ترسیم
حسن بیگی گفت: تیم ایرانی باید به‌طور قاطع و محکم در برابر ترامپ موضع بگیرد. آمریکا خیانت‌های گوناگونی را در خاورمیانه انجام داده و جنگ‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است، رئیس جمهور باید از تریبون سازمان ملل نهایت استفاده را ببرد، ما می‌توانیم دیوانگی ترامپ را به دنیا ثابت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ابوالفضل حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز وضعیت فعلی کشور آمریکا را وخیم و به هم ریخته دانست و اظهار داشت: ملت آمریکا همواره به دنبال استیضاح آقای ترامپ و کنار گذاشتن رئیس جمهورشان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی عنوان کرد: از سویی هم شرایط اقتصادی مردم به شدت وخیم است، آمریکایی‌ها طی جنگ‌هایی که در خاورمیانه و غرب آسیا به راه انداختند، در افغانستان بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان و در عراق نیز بالغ بر ۳ هزار میلیارد دلار هزینه کردند که این هزینه سنگینی بر دوش مردم آمریکا بود.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از آن مقطع، آمریکا به شدت بدهکار شد تا جایی که امروز حدود ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهی دارد. امروز آمریکا جزو نخستین کشورهای بدهکار در سطح بین‌المللی است. شرایط هم طوری رقم خورد که مقاومت، پیروز منطقه و داعش رفته رفته در حال خارج شدن است. آمریکا در واقع در مسئله نظامی هم حرفی برای گفتن ندارد و ابهت خود را از بین رفته می‌بیند.

,

۵ وعده‌ ترامپ که عملی نشد

, ۵ وعده‌ ترامپ که عملی نشد, ۵ وعده‌ ترامپ که عملی نشد,

حسن‌بیگی به ۵ وعده محقق نشده ترامپ اشاره و تشریح کرد: آن‌ها ترامپ را روی کار آوردند تا مشکلاتشان را حل کند. بحث احداث دیوار با مکزیک، برخورد با کانادا، برخورد با اروپا، برخورد با اعراب و از طرفی هم برخورد با کره شمالی را مطرح کرد و البته در همه این مسائل شکست خورد. مشاهده کردید که به ازای هر جمله مضحک آقای ترامپ هم کره شمالی یک موشک به پرواز درآورد.

,

وی ادامه داد: ترامپ امروز یک مقطعی را در سازمان ملل برای هماهنگی با نتانیاهو پیدا کرده‌ است. این همان نتانیاهویی است که ۴ سال قبل در سازمان ملل یک دایره را نشان داد و اعلام کرد که ایرانی‌ها تا چند وقت دیگر به بمب اتم می‌رسند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: آن‌‌ها دست و پا زدند و ۱+۵ را تشکیل دادند اما جمهوری اسلامی زیر هیچ یک از خواسته‌های به ناحق آنان نرفت. امروز دنیا هم به این نتیجه رسیده که حکم ولی امر مسلمین یک حکم شرعی و لازم‌ الاجراست. ولی‌‌فیقه هم حکم داده است که استفاده از سلاح کشتار جمعی حرام است.  

,

حسن‌بیگی در ادامه اظهاراتش مطرح کرد: در یکی از بندهای برجام آمده است که کارشناسان آن‌ها باید از نظر تحقیقاتی به ایران کمک کنند اما در عین حال که کمک نکردند، جوانان ما سانتریفیوژهای نسل ۸ را هم به نتیجه رساندند و موفق شدند.

,

پی بردن آمریکایی‌ها به قرارداد ناکارآمد ترامپ با سعودی‌ها

, پی بردن آمریکایی‌ها به قرارداد ناکارآمد ترامپ با سعودی‌ها, پی بردن آمریکایی‌ها به قرارداد ناکارآمد ترامپ با سعودی‌ها,

وی اضافه کرد: از طرفی هم ترامپ با دولت سعودی قرارداد امضا کرد اما خودشان هم متوجه شدند ۵۰۰ میلیارد دلار برای کشوری که ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهی دارد، کارگشا نیست و نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ قصد ایجاد یک عملیات روانی جدید را دارد تصریح کرد: ترامپ و نتانیاهو پشت تریبون قرار گرفتند و تهمت‌های فراوانی زدند که یکی از آن‌ها انتقاد از مسائلی هم‌چون حمایت ایران از عراق و سوریه بود.

,

رئیس جمهور آمریکا با سخنانش قصد فرافکنی دارد

, رئیس جمهور آمریکا با سخنانش قصد فرافکنی دارد, رئیس جمهور آمریکا با سخنانش قصد فرافکنی دارد,

حسن‌بیگی به قانونی بودن حضور ایران در کشورهای عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: دولت این دو کشور از ایران کمک خواستند. همه می‌دانند که حضور ایران در کشورهای منطقه مشروع و مستشاری است. از طرفی هم فلسطینی‌ها و حزب‌الله به قدرت رسیدند. آن‌ها با مطرح کردن این سخنان قصد فرافکنی دارند اما دنیا حرف‌هایشان را نمی‌پذیرد.

,

وی هم‌چنین یادآور شد: مجامع عمومی جهان، ایران را به عنوان کشوری معتمد قبول دارند و همواره از ترامپ و نتانیاهو به عنوان دو مقام دروغگو یاد می‌کنند. چه‌طور می‌شود که دولت اوباما از برجام به نیکی یاد کند اما دولت ترامپ آن را قبول نداشته باشد؟

,

ترامپ؛‌ بیزینس منی که به فکر جیب خودش است

, ترامپ؛‌ بیزینس منی که به فکر جیب خودش است, ترامپ؛‌ بیزینس منی که به فکر جیب خودش است,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: چینی‌ها، روس‌ها و اروپایی‌ها در حال بهبود روابطشان با ایران به وسیله قرارداد برجام هستند. ترامپ، بیزینس‌منی است که به جیب خودش فکر می‌کند و کاری به منافع کشور آمریکا ندارد. مشاوران وی هم به دنبال پر کردن جیب‌هایشان هستند.

,

حسن‌بیگی به گمانه‌زنی‌‌ها در ارتباط با ادامه دولت ترامپ و آینده نامشخص وی اشاره کرد و بیان داشت: احساس می‌کنم که ترامپ، رئیس جمهور یک دوره‌ای است و هر لحظه امکان استیضاح وی وجود دارد.

,

وی هم‌چنین بیان داشت: دولت و کشور آمریکا رها شده هستند و تهمت‌های آن‌ها بار حقوقی ندارد. این مقطع برای ما فرصتی طلایی است. تیم ایرانی حاضر در نیویورک باید حاشیه‌های ایجاد شده توسط رئیس جمهور آمریکا را تبدیل به یک فرصت کند.

,

رئیس جمهور باید از تریبون سازمان ملل نهایت استفاده را ببرد

, رئیس جمهور باید از تریبون سازمان ملل نهایت استفاده را ببرد, رئیس جمهور باید از تریبون سازمان ملل نهایت استفاده را ببرد,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم ایرانی باید به‌طور قاطع و محکم در برابر ترامپ موضع بگیرد. آمریکا خیانت‌های گوناگونی را در خاورمیانه انجام داده و جنگ‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است. رئیس جمهور باید از تریبون سازمان ملل نهایت استفاده را ببرد. ما می‌توانیم دیوانگی ترامپ را به دنیا ثابت کنیم. اسلام دین رحمت است و جمهوری اسلامی در پی تامین آسایش همه ملت‌ها است.

,

حسن‌بیگی در ارتباط با واکنش احتمالی روحانی به سخنان شب گذشته ترامپ عنوان کرد: روحانی شناخت خوبی از شرایط منطقه‌ای دارد و باید قاطعانه پاسخ رئیس جمهور آمریکا را بدهد.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا همواره سیاست «چماق و هویج» را در دستور کار قرار داده است، افزود: ما تحت هیچ شرایطی از الفاظ استفاده شده توسط ترامپ نمی‌ترسیم. سازمان ملل بهترین فرصت برای رساندن صدای ما به گوش مردم جهان است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دکتر روحانی باید قاطعانه و در چارچوب قوانین بین‌المللی از حقوق جمهوری اسلامی دفاع کند و هیچ بهانه‌ای را دست ترامپ ندهد چرا که او قصد تحریک ایران را دارد و ما باید هوشیار باشیم. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه