اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر تبریز مطرح کرد؛

انتخاب شهردار در دستور جلسه روز یکشنبه/ اگر اعضای شورا نظر داشته باشند تحقیق و تفحص از شهردار و مجموعه قبلی را کلید خواهیم زد

انتخاب شهردار در دستور جلسه روز یکشنبه/ اگر اعضای شورا نظر داشته باشند تحقیق و تفحص از شهردار و مجموعه قبلی را کلید خواهیم زد
کریم صادق زاده با اشاره به اینکه برخی پرونده‌های اتفاقات شورای چهارم تبریز در حال گذراندن مراحل قانونی است، گفت: ما هنوز به این موضوع ورود نکرده‌ایم ولی اگر نیاز باشد ورود جدی می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، موضوع انتخاب شهردار جدید تبریز به یکی از سوژه های تکراری چند ماه گذشته تبدیل شده است. تاخیر در انتخاب شهردار جدید موجب شده روز به روز شائبه ها در این رابطه افزایش یابد و شورای شهر تبریز را با چالش جدی مواجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون, موضوع انتخاب شهردار جدید تبریز به یکی از سوژه های تکراری چند ماه گذشته تبدیل شده است. تاخیر در انتخاب شهردار جدید موجب شده روز به روز شائبه ها در این رابطه افزایش یابد و شورای شهر تبریز را با چالش جدی مواجه کند.,

انتخاب شهردار در دستور جلسه روز یکشنبه

, انتخاب شهردار در دستور جلسه روز یکشنبه, انتخاب شهردار در دستور جلسه روز یکشنبه,

کریم صادق زاده، سخنگوی شورای شهر تبریز در این رابطه به خبرنگار زیتون گفت: موضوع انتخاب شهردار جدید تبریز در جلسه هفته آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم به اجماع رسیده و شهردار تبریز انتخاب شود تا بیش از این شاهد تاخیر در امورات نباشیم.

,

وی تصریح کرد: به هر حال 8 نفر از 13 نفر حاضر در شورای شهر را لیست امیدی ها تشکیل می دهد. لیستی که برای تهیه و اعلام آن قبل از انتخابات تلاش های فراوانی شده است و برنامه و تفکر قابل توجهی پشت آن بوده و اگر قرار بر این بود که 8 نفره شهردار انتخاب کنبم تا به امروز اقدام کرده بودیم. نظر بر این است که با اجماع حداکثری از 13 نفر به انتخاب شهردار رای دهیم.

,

احتمال مشخص نشدن شهردار وجود دارد

, احتمال مشخص نشدن شهردار وجود دارد, احتمال مشخص نشدن شهردار وجود دارد,

سخنگوی شورای شهر تبریز اظهار داشت: حساسیت و ظرافت ویژه ای روی انتخاب شهردار جدید خرج داده ایم. در ابتدا 47 نفر به عنوان گزینه های اولیه از سوی اعضای شورا معرفی شدند که بعد از بررسی های انجام گرفته به 20 نفر وسپس 12 و 8 نفر رسیدیم که اکنون 5 گزینه هایی برای شهردار شدن موردبررسی قرار می گیرد.

,

وی گفت: به احتمال فراوان در جلسه روز یکشنبه پیش رو شهردار از بین 5 گزینه نهایی انتخاب شود اما در صورتی که اجماعی صورت نگیرد باید به دنبال گزینه های دیگر باشیم که این موضوع می تواند مجددا روند انتخاب شهردار را به تعوبق بیاندازد.

,

این عضو شورای شهر تبریز بیان داشت: در انتخاب شهردار جدید معیارهای زیادی را مد نظر قرار می دهیم که علاوه بر کاردانی و سابقه مدیریتی شهردار جدید به نظرم پاکدستی یک اصل مهم است. به هرحال میلیاردها تومن پول و اموال زیر نظر شهردار رد و بدل خواهد شد و شاید مدیری که در سوابق قبلی امتحانش را پس داده در این مسئولیت نتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

,

شورای پنجم هیچ فشار بیرونی را مد نظر قرار نمی دهد

, شورای پنجم هیچ فشار بیرونی را مد نظر قرار نمی دهد, شورای پنجم هیچ فشار بیرونی را مد نظر قرار نمی دهد,

کریم صادق‌زاده در این خصوص که آیا فشارهایی خارج از شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار وجود دارد، اظهار داشت: همانگونه که در شبکه‌های اجتماعی مشاهده می‌کنید، هر گروه و فردی گزینه‌هایش را برای شهرداری مطرح می‌کند و ما نیز به این گزینه‌ها توجه می‌کنیم ولی این موضوع که بگویند برخی خواسته‌ها به شورای شهر القاء می‌شود، صحیح نیست. شورای پنجم در عین مستقل بودن، با دستگاه‌ها، نهادها، مردم و مسئولین تعامل دارد.

,

این عضو شورای شهر تبریز تأکید کرد: اکثریت شورای شهر تبریز با لیست امید بوده و تعامل و نزدیکی با دولت و اصلاح‌طلبان غیر قابل انکار است چرا که مردم به ما رأی داده و اعتماد کرده‌اند ولی با این وجود ما نظر تمامی آحاد مردم را در نظر می‌گیریم. اگر قرار بود خودمان شهردار را انتخاب کنیم، 8 عضو لیست امیدی می‌توانستیم اقدام به انتخاب شهردار کنیم.

,

اگر اعضا نظر داشته باشند تحقیق و تفحص از شهردار و مجموعه قبلی را کلید خواهیم زد

, اگر اعضا نظر داشته باشند تحقیق و تفحص از شهردار و مجموعه قبلی را کلید خواهیم زد, اگر اعضا نظر داشته باشند تحقیق و تفحص از شهردار و مجموعه قبلی را کلید خواهیم زد,

صادق‌زاده با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی در جامعه ضروری است، تصریح کرد: نظر خودم بر این است که شفاف سازی لازمه هر مجموعه ایست و مردم باید از عملکرذ مجموعه ها اطلاع داشته باشند. با شفاف‌سازی در خصوص اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، می‌توان به شائبات موجود در شهرداری پایان داد، شورای شهر نیز در این خصوص مستثنی نیست و اگر اعضای شورای شهر و یا مردم درخواست کنند و نظر به تحقیق و تفحص داشته باشند حتما این اتفاق خواهد افتاد.

,

وی افزود: شفاف‌سازی لازمه‌ی کاری ما است و اگر طرحی باشد تا اتفاقاتی که در دوره‌ی قبل رخ داده مورد بررسی قرار بگیرد، می‌توانیم صراحتاً به مردم اعلام کنیم که چه اتفاقاتی در شهرداری وشورای شهر تبریز افتاده است.

,

هنوز به تخلفات و اتفاقات شورای چهارم ورود نکرده ایم/ با رسانه هایی که شیطنت می کنند برخورد خواهیم کرد

, هنوز به تخلفات و اتفاقات شورای چهارم ورود نکرده ایم/ با رسانه هایی که شیطنت می کنند برخورد خواهیم کرد, هنوز به تخلفات و اتفاقات شورای چهارم ورود نکرده ایم/ با رسانه هایی که شیطنت می کنند برخورد خواهیم کرد,

سخنگوی شورای کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه برخی پرونده‌های اتفاقات شورای چهارم تبریز در حال گذراندن مراحل قانونی است، گفت: ما هنوز به این موضوع ورود نکرده‌ایم ولی اگر نیاز باشد و مردم بخواهند، بصورت ویژه‌ای این موضوع را در اولویت قرار می‌دهیم تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

,

وی در پایان عنوان داشت: کار سختی در پیش داریم و به همین خاطر ضروری است رسانه‌ها و سیاسیون کنار ما باشند و حرف‌ها و دغدغه‌های مردم را به ما برسانند. برخی رسانه‌ها نیز شیطنت کرده و سم‌پاشی می‌کنند که آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم و اگر همین روند را در پیش بگیرند، برخوردهای لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه