اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تشریح برنامه‌های دفاع مقدس در اسدآباد/رسانه‌ها انقلابی‌گری را ترویج و تبیین کنند

تشریح برنامه‌های دفاع مقدس در اسدآباد/رسانه‌ها انقلابی‌گری را ترویج و تبیین کنند
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تشریح برنامه های دفاع مقدس این شهرستان گفت: بیش از 70 عنوان برنامه در این زمینه برگزار می‌شود که 15 مورد از آنها شاخص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ سرهنگ امیدعلی الیاسی در جمع خبرنگاران شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حسینی است چرا که هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود که جنگی 8 ساله بر ایران تحمیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با بیان اینکه کشور ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در جنگ با دشمن بود، گفت: البته ما در طول این 8 سال نه تنها در مقابل عراق بلکه در مقابل 38 کشور زورگو ایستادگی کردیم و خون‌ها برای پایداری آن داده‌ایم.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب و امام خمینی(ره)، در زمینه دفاع مقدس، گفت: اگر نبود آن جانفشانی و رشادت‌های مجاهدانه رزمندگان در دوران دفاع ما امروز در امنیت به سر نمی‌بردیم.

,

وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه اسلامی ایران و تحریم‌های مختلف آمریکا، گفت: امروزه دشمن در لباس گروهک‌های تکفیری و داعشی در جنگ بر علیه ما برخواسته اند که باید نسبت به این مهم هوشیار بود.

,

الیاسی با اشاره به رسالت و وظایف رسانه ها در تقویت بنیه انقلاب اسلامی گفت: امروز رسانه‌های انقلاب در صیانت از هویت انقلاب باید به پا خیزند چرا تبیین، ترویج و تحکیم کننده انقلابی گری هستند.

,

وی با تدکید بر بهره‌گیری رسانه های انقلابی از دفاع مقدس به عنوان گنیجنه انقلاب اسلامی، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت با قلم توانا و رسای خبرنگاران در رسانه ها ترویج داده شود.

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اسدآباد، تصریح کرد: امسال در این هفته 70 عنوان برنامه بامحوریت 15 برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

,

وی سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه توسط فرماندهی سپاه، برگزاری 4 یادواره شهید در محلات با عنوان آبروی محله در سطح  روستا و شهر، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، نشست صمیمی فرمانده سابق سپاه، قرئت زیارت عاشورا،غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در طول هفته، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دفاع مقدس، همایش تجلیل از آمران به معروف و رژه خودرویی در اسدآباد را از برنامه‌های شاخص این هفته خواند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه