اخبار داغ

معاون برنامه ریزی فرماندار تربت حیدریه مطرح کرد:

سهم تربت حیدریه از اشتغال در حوزه بازار مجازی تقریبا هیچ!

سهم تربت حیدریه از اشتغال در حوزه بازار مجازی تقریبا هیچ!
معاون برنامه ریزی فرماندار تربت حیدریه گفت: فقدان کسب در آمد و اشتغالزایی در حوزه بازار مجازی در این شهرستان مشهود است و باید شیوه های نوین تجارت و درآمدزایی به این سمت هدایت شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، مهدی عباسپور ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال تربت حیدریه اظهار داشت: سهم اشتغال این شهرستان از حوزه بازار مجازی تقریبا هیچ است و این در حالی است که درآمد کشور از این نوع فعالیت در سال گذشته ۷۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ، مهدی عباسپور ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال تربت حیدریه اظهار داشت: سهم اشتغال این شهرستان از حوزه بازار مجازی تقریبا هیچ است و این در حالی است که درآمد کشور از این نوع فعالیت در سال گذشته ۷۰ هزار میلیارد ریال بوده است.,

 

,

وی افزود: فقدان کسب در آمد و اشتغالزایی در حوزه بازار مجازی در این شهرستان مشهود است و باید شیوه های نوین تجارت و درآمدزایی به این سمت هدایت شود.

,

 

,

عباسپور با بیان اینکه تحقق این مهم مستلزم تبیین و تعریف راهبردهایی در حوزه آی تی و آی سی تی است، افزود: دستگاههای متولی متقاضیان جویای کار را به این سمت راهنمایی و هدایت کنند.

,

 

,

در ادامه این نشست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سهم امسال تربت حیدریه از اعتبارات مشاغل خانگی را ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان و بیان داشت: این اعتبارات به دو بانک رفاه و کشاورزی واگذار شده است.

,

 

,

علی اکبر اسماعیل پناه گفت: امسال میزان اعتبارات حوزه اشتغالزایی ۵ درصد افزایش یافته و این در حالی است که هنوز بانک ملت یک میلیارد ریال سهم اعتبارات سال گذشته خود را پرداخت نکرده است.

,

 

,

وی اظهار کرد: ۶۵ درصد اعتبارات اشتغالزایی امسال مربوط به مشاغل خانگی و ۳۵ درصد باقیمانده بصورت مستقل هزینه خواهد شد.

,

 

,

اسماعیل پناه همچنین اظهار کرد: سهم تعیین شده دستگاه های عضو کارگروه اشتغال تربت حیدریه به ترتیب جهاد 20 درصد، صنعت و معدن 15 درصد، میراث فرهنگی و بهزیستی هر کدام 11 درصد، فنی و حرفه ای 10 درصد، کمیته امداد و بنیاد شهید هر کدام 9 درصد، و 10 درصد نیز در اختیار خود کارگروه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه