اخبار داغ

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس:

انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا/ دشمن درصدد دورکردن جوانان از خیمه عزای حسینی است

انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا/ دشمن درصدد دورکردن جوانان از خیمه عزای حسینی است
نماینده تفرش،آشتیان و فراهان گفت: دشمن به خوبی می داند که روحیه استکبار ستیزی جوانان ایران اسلامی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است و کسی که در این مکتب پرورش یافته با توسل به این روحیه میدان دار مبارزه با استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ محمد حسینی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در همایش طلایه داران تبلیغ در فراهان گفت: با فرا رسیدن ماه محرم، عاشقان حسین دست به کار شده اند و با برپایی تکایا و حسینیه ها در شهرها و با راه اندازی هیات های مذهبی حتی در منازلشان دلها را روانه کربلا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: این ایام، ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) است، ایامی که در تمام کشورهای مسلمان از ارزش زیادی برخوردار است.

,

, ,

انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا است

,

حسینی اظهار کرد: اکنون انقلاب ما در ادامه و استمرار قیام بزرگ کربلا است چرا که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب حسینی است.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: انتقال پیام عاشورا به مردم، در نهادینه کردن این قیام در جامعه نقش بسزایی دارد.

,

روحیه استکبار ستیزی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

,

وی با اشاره به اینکه امروز تمام تلاش دشمنان برای دور کردن جوانان از خیمه عزای امام حسین(ع) است، گفت: دشمن به خوبی می داند که روحیه استکبارستیزی جوانان ایران اسلامی برگرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان است و کسی که در این مکتب پرورش یافته با توسل به این روحیه میدان دار مبارزه با استکبار است.

,

حسینی بیان کرد: روز به روز بر شکوه و عظمت نهضت عاشورا و قیام کربلا افزوده می شود، هدف نهضت عاشورا باید همیشه در همه امور برای مسلمانان تداعی شود.

,

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان افزود: یکی از ظرفیت های بزرگ برای تبلیغ دین خدا، ظرفیت محرم است، روحانیت ظرفیت های مختلفی در ماه محرم در اختیار دارند و در این ایام، میلیون ها انسان در این مراسم حاضر می شوند.

,

تلاش برای جذب جوانان در اولویت کار مبلغین باشد

,

وی گفت: مبلغین و روحانیون در این ایام خود را برای ابلاغ رسالت‌های الهی آماده و تجهیز کرده و با دست پر به استقبال دهه نخست ماه محرم بروند و نهایت تلاش خود را در جذب جوانان در مجلس عزاداری امام حسین(ع) داشته باشند.

,

ماه محرم؛ بهترین فرصت برای تبلیغ دین است

,

حسینی گفت: وظیفه روحانیون و طلاب است که از ظرفیت منابر جهت تبیین و تکرار اهداف قیام کربلا استفاده حداکثری کنند و با روایات و احادیث، معارف غنی اسلامی را در به جوانان ارایه دهند.

,

در ادامه حجت الاسلام علی شاکری، رئیس تبلیغات اسلامی فراهان با بیان اینکه عاشورا، یک دنیا درس است، تصریح کرد: در محرم به همه چیز می پردازیم جز محرم و عاشورا. مبلغین باید عاشورا را به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

,

, ,

۵۸ هیئت مذهبی شهرستان فراهان در سامانه طوبی ثبت شده است

,

وی افزود: ۵۵ روحانی در ایام محرم به مدت ۱۰ تا ۱۲ روز در مساجد و هیئات مذهبی روستایی و شهری به انجام برنامه‌های تبلیغی می پردازند.

,

شاکری خطاب به مبلغین گفت: ماه محرم ظرفیتی عظیم در اختیار مبلغان قرار گرفته تا به نحو مطلوب در راستای معرفی و شناساندن دین خدا و آموزه های دینی بهره ببرید.

,

رئیس تبلیغات فراهان گفت: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام نوک پیکان خود را به سمت نسل جوان ما گرفته است و با تمام توان در فضای مجازی و ماهواره فعالیت می کند و مبغلین باید با جذب جوانان نقشه های دشمن را خنثی کنند.

,

شاکری بیان کرد: هیئت های مذهبی در دهه محرم باید توجه ویژه ای به اقامه نماز اول وقت داشته باشند و در روز تاسوعا و عاشورا با پخش اذان ظهر، عزاداری را تعطیل و با تأسی از سیدالشهدا(ع)، نماز ظهر عاشورا را اقامه کنند.

,

رئیس تبلیغات اسلامی فراهان گفت: ۵۸ هیئت در سامانه طوبی ثبت نام کردند، هیئت هایی که در این سامانه ثبت نام نکرده اند نسبت به ثبت هیئت اقدام کنند.

,

وی با اشاره به تقارن دهه اول محرم با هفته امر به معروف و نهی از منکر، افزود: گفتمان دینی با موضوع اختصاصی امر به معروف و نهی از منکر در مدارس، دانشگاه ها و هیئت ها از جمله مهم‌ترین اقدامات در این ایام است.

,

در این مراسم نوحه سرایی در مدح امام حسین(ع) برگزار شد و شال عزا حسینی به حاضران در جلسه اهدا شد.

,

در این همایش نیروی انتظامی، اداره برق و شبکه بهداشت هم توصیه هایی در راستای حفظ سلامت و امنیت مردم به مسئولین هیئت ها ارائه کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه