اخبار داغ

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

عملکردم نشان می دهد با دولت تعامل بردبرد دارم

عملکردم نشان می دهد با دولت تعامل بردبرد دارم
نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: عملکردم نشان می دهد من با دولت تعامل بردبرد دارم که این تعامل نقش ماثری در حوزه انتخابیه ام داشته است و مهمترین آن حضور در جلسه انتخاب وزرا و سخنرانی به عنوان موافق در خصوص وزیر اقتصاد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سید کمال الدین شهریاری در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد یکساله خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: شهرستان دشتی و تنگستان از شهرستان های کم جمعیت استان بوشهر هستند و متاسفانه در دوره نماینده قبلی تنگستان با نرخ 18.1 درصد در حوزه بیکاری رتبه برتر و شهرستان دشتی با نرخ بالای 15درصد بیکاری در رتبه بعدی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

نماینده مردم دشتی و تنگستان با اشاره به مشکلاتی که از قبل در این حوزه انتخابیه وجود داشت، اظهار کرد: کم آبی در روستاها، پایین ترین سطح بهداشتی در دشتی و تنگستان، تعطیلی برخی از واحدهای صنعتی، آسیب های زلزله به روستائیان، بی توجهی به برخی روستاهایی که فقط نام شهر دارند و بی توجهی به پروژه های 20سال گذشته از مهمترین مشکلات در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان بود.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات کشاورزان از مهمترین چالش هایی بود که طی یک سال گذشته با آن روبرو بودیم که با پیگیری های انجام شده خسارت های کشاورزان طی سه قسط پرداخت شد.

,

عملکردم نشان می دهد تعامل برد برد با دولت دارم

, عملکردم نشان می دهد تعامل برد برد با دولت دارم, عملکردم نشان می دهد تعامل برد برد با دولت دارم,

وی ادامه داد: دومین چالشی که در شهرستانهای دشتی و تنگستان وجود داشت رودخانه وحشی مند بود که خسارت های بسیار زیادی را تاکنون داشته است، مصوباتی برای پرداخت خسارت ها داشته ایم که تاکنون دولت هیچ هزینه ای  بابت خسارت پرداخت نکرده است.

,

شهریاری بیان کرد: با حضور در کمیسیون تخصصی عمران مجلس شورای اسلامی اولین ماموریت خود را به تعیین و تکلیف مردم هلیله و بندرگاه بوشهر اختصاص دادم که در برنامه توسعه ششم به تصویب رسید.

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان با بیان اینکه در ابتدای ورود به عنوان نماینده ای مقابل دولت بوده ام، خاطرنشان کرد: عملکردم نشان می دهد من با دولت تعاما بردبرد دارم که این تعامل نقش ماثری در حوزه انتخابیه ام داشته است و مهمترین آن حضور در جلسه انتخاب وزرا و سخنرانی به عنوان موافق در خصوص وزیر اقتصاد بوده است.

,

اسراری به استاندار بومی ندارم

, اسراری به استاندار بومی ندارم, اسراری به استاندار بومی ندارم,

شهریاری در پاسخ به اینکه نماینده گان استان چه نقشی در انتخاب استاندار دارند، تصریح کرد: دولت و مجموعه وزارت کشور براساس تجربه گذشته اعتقاد دارند که استانداران نباید بومی باشند و شاخصه های غیربومی نیز مشخص کرده اند که مجمع نمایندگان استان در جلساتی 15نفر که از بومی و غیر بومی استان بوشهر هستند را مورد بررسی قرار داده اند.

,

وی ابراز کرد: من اسراری بر اینکه نیروی بومی برای استانداری بوشهر انتخاب شود ندارم اما تاکید داشتم که نیروهای بومی در کنار نیروهای غیر بومی به وزارت کشور معرفی شوند تا این نیروهای کارآمد معرفی و در پست های دیگر بکارگیری شوند.

,

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: تا کنون هیچ لیستی از مجمع نمایندگان برای انتخاب استاندار به وزارت کشور معرفی نشده است و اگر انتخاب استاندار بوشهر توسط وزارت کشور نهایی شود قطعا من اطلاع خواهم داشت.

,

 شهریاری با اشاره به شاخصه های استاندار شدن، خاطرنشان کرد: فردی باید برای امورات اداری و سیاسی استان انتخاب شود که دارای سابقه و شاخصه های خوبی باشد و در پست های معاون وزیر، نماینده مجلس، استاندار و یا معاون استاندار در استان های بزرگ بوده باشد.

,

اختلاف نظر نماینده گان نباید به اختلاف استراتیژی تبدیل شود

, اختلاف نظر نماینده گان نباید به اختلاف استراتیژی تبدیل شود, اختلاف نظر نماینده گان نباید به اختلاف استراتیژی تبدیل شود,

نماینده مردم دشتی و تنگستان تاکید کرد: استاندار به لحاظ ساختار اداری یک پله پایین تر از وزیر و یک پله بالاتر از معاون وزیر است که باید در انتخاب استاندار به آن توجه شود.

,

شهریاری در پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصوص اختلاف نمایندگان استان، عنوان کرد: بله، اتحاد نماینده گان در هر استانی می تواند به عنوان اهرمی قوی در پیشرد اهداف برای به نتیجه رساندن مردم تاثیرگذار باشد و اگر یک صدا باشند می توانند خواسته های مردم را به گوش مسئولین برسانند.

, سپاس,

وی ادامه داد: در استان بوشهر تلاش کردی اتحاد بین نماینده گان انجام شود و نباید بگذاریم این اختلاف نظرها موجب اختلافات استراتیژی تبدیل شود و تاکنون هیچ جلسه ای از مجمع نمایندگان ترک نکرده ام.

,

حجمه داخلی به سپاه خودزنی است

, حجمه داخلی به سپاه خودزنی است, حجمه داخلی به سپاه خودزنی است,

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقداماتی که برای شهرستان های دشتی و تنگستان شده است، افزود: تصویب راه خورشهاب به دشتی در شورای برنامه ریزی سال96، رایزنی برای حمایت از تیم ورزشی در دشتی، تعامل با وزرات نفت جهت اشتغال جوانان از مهمترین برنامه های انجام شده است.

,

شهریاری در پاسخ به اینکه چه نظری در مورد برجام دارید، گفت: وقتی توافق هسته ای 1+5 مطرح بود من سمتی نداشتم اما در ملاقات با معاون وزیر اقتصاد مطرح کردم باید حضور فعال داشته باشید چون آثار سیاسی بر اقتصاد مردم تاثیر مستقیم دارد و برجام موفقیت بزرگی برای نظام، دولت و تیم دیپلماسی است.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپاه به عنوان خط شکن دفاع از ارزش های نظام و انقلاب است و حجمه ها در مورد سپاه در داخل کشور خودزنی می دانم و مانند این است که فردی بالای شاخه ای از دخت نشسته باشد و در حال بریدن درخت از ریشه باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه