اخبار داغ

امام جمعه تبریز:

لزوم حفظ فرهنگ قرآن و ایثار در کنار زنده نگهداشتن ایام محرم

لزوم حفظ فرهنگ قرآن و ایثار در کنار زنده نگهداشتن ایام محرم
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم در آیین افتتاحیه استودیوی تخصصی قرآن و ساختمان جدید موسسه مهد قرآن آذربایجان شرقی گفت:چنانچه ایام عاشورا و محرم با تکرار هر ساله زنده مانده‌اند؛ باید تلاش کنیم که فرهنگ قرآنی و ایثار به همین ترتیب حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل ،حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در آیین افتتاحیه استودیوی تخصصی قرآن  و ساختمان جدید موسسه مهد قرآن آذربایجان شرقی گفت: وظیفه آحاد جامعه نسبت به قرآن،  عمل به دستورات قرآن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل ،,

وی افزود:  ما در ارتباط با قرآن بخوبی به وظیفه خود عمل نکردیم؛ باید  تمامی کوچه‌ها، خیابان‌ها، ادارات و مدارس ما باید مملو از فضای قرآنی باشد ولی این کارها نیازمند تلاش است تا به آن سطح برسیم.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰‌ میلیون حافظ قرآن در کشور، تصریح کرد:  سهم استان در این حوزه باید سنجیده شود تا بدانیم   سهم آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر موسسات در این خصوص چقدر است. 

,

امام جمعه تبریز بیان داشت: افتتاح این استودیوی تخصصی قرآن را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در این موسسات نسبت به فرهنگ قرآنی توجه جدی شود چرا امروزه دشمنان ما در صدد از بین بردن فرهنگ قرآنی در کشور  هستند.

,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن اشاره به زنده نگهداشتن ایام محرم در هر ساله، تاکید کرد: چنانچه ایام عاشورا و محرم با تکرار هر ساله زنده مانده‌اند؛ باید تلاش کنیم که فرهنگ قرآنی و ایثار به همین ترتیب حفظ شود.

,

گفتنی است استودیوی تخصصی قرآن  و ساختمان جدید موسسه مهد قرآن آذربایجان شرقی ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و فعالان قرآنی در شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه