اخبار داغ

رئیس بهزیستی خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع 250 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خلیل‌آباد

توزیع 250 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند خلیل‌آباد
رئیس بهزیستی خلیل‌آباد از توزیع 250 بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین اسماعیلی ثانی ظهر امروز در حاشیه مراسم اهدا بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اظهار داشت: در حال حاضر 250 دانش‌آموز دختر و پسر تحت حمایت بهزیستی شهرستان خلیل‌آباد قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه 250 بسته حمایتی لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شد، خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید دانش‌آموزانی هستند که توانایی خرید کیف و لوازم‌التحریر را ندارند و با کمک خیرین این اقدام انجام شد.

,

رئیس بهزیستی خلیل‌آباد تزریق روحیه نشاط و شادابی بین دانش‌آموزان تحت حمایت در آستان سال جدید را از اهداف توزیع بسته حمایتی لوازم‌التحریر دانست و تصریح کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و... بود.

,

وی بابیان اینکه این کمک‌ها در قالب سبد تحصیلی به دانش‌آموزان اهدا شد، اذعان کرد: واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی خلیل‌آباد مبلغ 50 میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی از محل کمک خیرین جمع‌آوری و این کمک‌ها را در قالب کیف و نوشت‌افزار در مقاطع تحصیلی مختلف بین دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع کرد.

,

اسماعیلی در پایان عنوان کرد: اداره بهزیستی با جامعه تحت پوشش 1300 خانوار در دو واحد اجتماعی و توان‌بخشی تعداد 250 دانش‌آموز تحت حمایت دارد که در آستانه سال تحصیلی جدید از کیف و لوازم‌التحریر رایگان بهره‌مند شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه